Michelin Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 Hva velger du å lage hvis du skal lage en litt finere middag til deg og kjæresten?
Gjest Lyh Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Da blir det biff, hehe, favoritten til min kjære
Michelin Skrevet 19. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2009 Hmmm.... Min kjæreste er ikke så glad i biff. Andre forslag?
LadyK Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Jeg lager gjerne 3 eller 4 retters måltider hvis det skal være litt ekstra fint. Pynter med stearinlys og blomster, og har på rolig musikk. Stemningen har mye å si for en vellykket kveld:) Noen av de (hoved)rettene jeg har laget er: - Marinert indrefilet av svin med hasselbackpoteter, smørdampede brokkolibuketter og grønnpepper saus. - Svinesnitzler med hjemmelaget potetstappe med ost, dampede grønnsaker og fløtesaus - Marinerte kyllingfileter med grillet ananas, diverse wokgrønnsaker, villris, soyasaus og en søt chilisaus - Godt krydrede ovnsstekte svinekoteletter med dampede grønnsaker og poteter, servert med en saus basert på svisker og aprikos. - Mange forskjellige biffretter med tilbehør.
Markjordbær Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Kylling med purre og agurk (en rett fra Singapore) Halloumi med couscoussalat Viltgryte Canneloni
MissStiles Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Når jeg skal lage mat til noen, så lager jeg alltid tandoori kylling. Men ikke alle som liker sterk mat.
Michelin Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2009 (endret) Takker for mange tips. Endret 20. april 2009 av Kaylee
Gjest Wind Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Szechuankylling! Masse grønnsaker, og veldig godt. Ligger mange oppskrifter ute på nettet, så det er bare å søke seg fram.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå