Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en ensfarget voksduk i mørk farge, helst mørkebrun. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Har googlet litt rundt og ikke funnet det ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er på utkikk etter en ensfarget voksduk i mørk farge, helst mørkebrun. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Har googlet litt rundt og ikke funnet det ennå...

Europris har iallefall, men har jo en tendens til å ha litt mønster, blomster på osv .. hehe

Skrevet

Princess og Åhlens har voksduk på rull, om de har mørkebrun er jeg usikker på men sjansen for å finne noe uten blomster er vel større enn hos Europris tror jeg. Regner med du kan prøve andre utstyrsbutikker også, de som har gardiner, stoffer og sånt pleier å ha voksduk også.

Skrevet
Princess og Åhlens har voksduk på rull, om de har mørkebrun er jeg usikker på men sjansen for å finne noe uten blomster er vel større enn hos Europris tror jeg. Regner med du kan prøve andre utstyrsbutikker også, de som har gardiner, stoffer og sånt pleier å ha voksduk også.

Takker for tips! Jeg får ta meg en tur ut å titte til uken, for lite å finne på nett...

Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Jysk har også på rull.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Kid (kid.no) har ensfargede uteduker, men ser ikke ut som de har brun.

Skrevet

De har noen på Kremmerhuset og kanskje andre liknende interiørbutikker (type Black Design og sånt). Vet ikke om de har brune :)

Skrevet

Jernia har også fine duker - har sett svart der men vet ikke om de har brun

Skrevet

www.stoffogstil.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...