Gjest Gjest_david_* Skrevet 19. april 2009 #1 Skrevet 19. april 2009 heisann. jeg lurer på hvorfor det kommer hvit veske ut av brystene?? det er ikke blankt men mer hvit. når jeg suger eller klemmer på brystvorta til dama så kommer det en del sånn guffe. hva er det og hvorfor har hun dette??
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Gravid eller nettopp fått barn? Antagelig råmelk/morsmelk.
Gjest Gjest_Carina_* Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Ikke nødvendigvis. Selv har jeg aldri hatt barn og er ikke gravid, men det kan fortsatt komme pittelitt hvit ut av brystvortene hvis jeg presser. For min del er det ikke væskeaktig. Går utifra at det bare er puss, og ikke noe å beskymre seg over.
Gjest Gjest_Hvitveis_* Skrevet 27. april 2009 #4 Skrevet 27. april 2009 Har vært og pratet med min lege om dette problemet, han sa at hvis det var mye som kom ut, ved at man feks "klemmer" borti måtte man få det sjekket.. Kom ofte fra hormoner i kroppen men kunne være andre ting.. Men at da er det lurt å sjekke det.. Hvis det er bare litt som kommer at man må klemme "hardt" er det kun hormoner. Er 1 1/2 år siden jeg sluttet og amme men har fortsatt litt....
Gjest Gjest_Snuppa_* Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Det er helt normalt, det er 5 år siden jeg fikk barn og det kommer fortsatt litt hvit ut hvis man klemmer. Dette opplever også flere av mine veninder, og for noen av dem er det 10-15år siden. Sikkert ikke noe å bekymre seg over.
Gjest anette´s verden Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Det kan komme av at du har for høyt prolaktin (et hormon som gjør at du får melk i brystene når du er gravid), Vis det skyldes dette så behandles dette med medisiner, det er lurt å få sjekket det vis det ikke avtar. Jeg har en sykdom som heter prolaktinom som er en godartet svuls i hypofysen som gjør at kroppen produserer alt for mye prolaktin.. Dette ble merket veldig seint pga jeg trodde det var normalt at det kom veske ut av brystene. Ikke meiningen å skremme, men vis det ikke avtar, så skader det ikke sjekke:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå