Milo Minderbinder Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Jeg våknet til et pang, og et fortvilet skrik i dag. Fremmede mennesker sprang ned trappen, masse prat, masse rop, masse forvirring. Så hører jeg naboen min si: "Han er blir overkjørt!". Jeg tar på meg, og går ut. Jeg treffer en panisk mor i trappen, full av tårer. Hun virrer frem og tilbake. En liten treåring ligger på fortauet; han blør fra ørene og fra munnen. Jeg blir beordret av legen som er kommet til å holde dryppen. Jeg ser de kaver og stresser, jeg hører de snakker om milliliter med ditt og datt, jeg prater til faren til gutten om at han MÅÅÅÅÅÅÅ stå foran øynene til gutten, slik at gutten har noe trygt å se på dersom han er bevisst når han åpner øynene. Senere ser jeg at jeg er på nyhetene. Jeg ser meg selv på 15 meters avstand, med den ene hånden oppe. Jeg og en annen nabo tar oss av storebroren og den lille datteren. Onkelr og tanter kommer til. Vi får oppdateringer på telefonen. Søskenbarnet til gutten kommer med en venninne. De hjelper til med å passe på broren og søsteren. Vi griller, vi forsøker å lage en slags fin dag. Vi får telefoner.....med oppdateringer. Slik vi forstår det........kommer den lille gutten til å dø i natt. Jeg så på da han lukket øynene sine, mens han lå på fortauet. Faen!! :cry: Milo
Usikker Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Uff - en forferdelig tragedie *klemmer deg* Fælt at et lite barn dør.......... et barn som skulle hatt hele livet foran seg :cry:
Cita Skrevet 15. juli 2003 #5 Skrevet 15. juli 2003 Hva kan man si ? Annet en at det er grusomt når sånt skjer Du gjorde det du kunne få gjort. Klemmer fra Cita.
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2003 #7 Skrevet 15. juli 2003 :cry: :cry: :cry: Nå begynte jeg å gråte... en treåring er så bitte liten...
chimp Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Føler med deg! For en tragedie....for alle! Klem!
Gjest Candyfloss Skrevet 15. juli 2003 #9 Skrevet 15. juli 2003 Herregud, det må være forferdelig å være vitne til. Kondolerer. *klem*
Litago Skrevet 16. juli 2003 #11 Skrevet 16. juli 2003 Sender varme beskyttende tanker til den lille gutten, familien hans og Milo.
Gjest 10na Skrevet 16. juli 2003 #12 Skrevet 16. juli 2003 Grusomt - tragisk og fullstendig meningsløst. Jeg leste om ulykken i avisen (Stavanger Aftenblad) i morges, der står det at gutten er hardt skadet men stabil. Håper på det beste. Og til deg Milo - en kjempeklem :kysse:
Gjest indiangranny Skrevet 16. juli 2003 #13 Skrevet 16. juli 2003 kjempe klem fra meg til deg Milo,veldig trist historie.
Gjest Tristessa Skrevet 16. juli 2003 #15 Skrevet 16. juli 2003 Grusomt. Fikk en klump i halsen da jeg så det på tv - har alltid reagert på mangel på sikkerhet når jeg har dratt forbi det stedet. Det må være aldeles forferdelig å være vitne til, Milo. Vet ikke helt hva jeg skal si.
Malou Skrevet 16. juli 2003 #16 Skrevet 16. juli 2003 Min dypeste medfølelse til guttens familie og til Milo. Kan ikke en gang forestille meg hvor grusomt det må være å bli vitne til noe sånt. :cry: Jennifer
Ingeborg Skrevet 16. juli 2003 #18 Skrevet 16. juli 2003 Åååå! Stakkars deg, Milo, og stakkars lille gutten og familien! Nå ble jeg kjempetrist!
Gjest 10na Skrevet 16. juli 2003 #19 Skrevet 16. juli 2003 Var dette i Dusavikveien i Stavanger? Ja, det var det.
Livets datter Skrevet 16. juli 2003 #20 Skrevet 16. juli 2003 Stod nemlig en liten notis om dette i VG idag. Lurte på om det kunne være samme sak. Uff, så tragisk! Men gutten lever enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå