Gjest Gjest_Siljeh_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg har i flere år hatt psykiske problem. Jeg har slitt såpass mye at jeg ikke har klart å jobbe, og har lenge vært hjemmeværende. Jeg har vært veldig mye alene og lei meg. Dagene har blitt kasta bort foran tv, og jeg har mange ganger grått helt uten grunn. Nå føler jeg meg nummen og jeg føler jeg har mista all livsgnist. Er dette noe jeg kan få igjen på et vis? Jeg er bare 23 år...vil ikke være så død inni meg...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Skrevet 19. april 2009 Jeg har i flere år hatt psykiske problem. Jeg har slitt såpass mye at jeg ikke har klart å jobbe, og har lenge vært hjemmeværende. Jeg har vært veldig mye alene og lei meg. Dagene har blitt kasta bort foran tv, og jeg har mange ganger grått helt uten grunn. Nå føler jeg meg nummen og jeg føler jeg har mista all livsgnist. Er dette noe jeg kan få igjen på et vis? Jeg er bare 23 år...vil ikke være så død inni meg... Jeg er 25 år, og jeg kjenner meg igjen i det. Tar gjerne imot tips jeg også.
Rosalind Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Finn en lyst i deg selv til en hobby. Kanskje også en jobb. Jeg vil ikke si at lediggang er roten til alt ondt (i konkret forstand), men at en gjerne trenger å interagere med mennesker for å være et menneske.
Gjest Gjest_vivian_* Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Jeg og kjenner meg så forferdeli igjen i hva du skriver! Jeg har endå ikke kommet fram til en løsning enda heller. Så jeg mottar veldi gjerne tips jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå