Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Agurkolat
Skrevet

http://agurkolat.blogg.no er min blogg! Eg skriv på nynorsk, og innlegga mine handlar om minner, retro inspirert interiør eller berre nokre tankar. Og så har eg meir bilete enn tekst på bloggen :)

Ta gjerne ein titt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, ja, jeg har to, en fotografiblogg og en maleriblogg, men tør jeg legge den ut her..? Hmm.. må tenke på den.

Skrevet

Jeg har blogg :)

www.delikatessen.blogg.no

Blogger om alt som faller meg inn. Hverdagsliv og forskjellige temaer :)

Skrevet

Jeg har en nystarta matblogg, men tør ikke legge den ut her ennå.

Siden jeg er litt "anonym" her inne, men på bloggen er jeg meg selv.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Måtte bare dra denne opp igjen siden jeg syntes det er så artig å lese hobbyblogger:)

Jeg blogger selv, litt hobby, som hekling og alt mulig annet i livet mitt: min blogg

Skrevet

Måtte bare dra denne opp igjen siden jeg syntes det er så artig å lese hobbyblogger:)

Det var kjekt at du gjorde, her var mye gøy. Jeg har en interiørblogg som nå etterhvert har blitt en amatør-hekle-blogg :o) Blogging er avslappende tidsfordriv og du "treffer" mange trivelige mennesker!

CosiFanTutta.blogspot.com

• 6 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kupper tråden litt for å spørre dere erfarne bloggere:

Jeg har akkurat begynt å blogge, og har derfor støtt på noen problemer. Sikkert veldig enkle ting, men for ei som er helt fersk på blogging, og ikke spesielt flink på data, så er det vanskelig.

Spørsmål:

Hvordan får jeg bakgrunn slik som hos Glamourbibliotekaren?

Hvordan får jeg det til, og hvor kan jeg finne slike bakgrunner?

Jeg ønsker ikke å ha en "gardin" på hver side, men ha en bakgrunn som dekker hele bakgrunnen, hvis dere skjønner hva jeg mener...

Jeg bruker blogspot.com, hvis det har noe å si.

Takknemlig for svar.

• 2 uker senere...
Skrevet

nei jeg har ikke, kan ikke helt forstå at noen vil lese alt det...Jeg leser ingens Blogg selv. Synes det er kjedelig.

Facebook er koseligere.

Skrevet

Jeg blogger om scrapbooking, kortlaging, fotografering og garnhobby. Det er et ganske stort nettverk av damer (og menn) som driver med det samme i Norge (og verden forøvrig) - så det er utrolig givende rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...