Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blogg?

Hva bruker du bloggen din til?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en hobbyblogg som det er linket til under her, i signaturen min. Jeg bruker den stort sett til å legge ut bilder av det jeg lager. Synes det er gøy å "arkivere" at jeg er ferdig med en ting. Og så liker jeg å tro at det kanskje kan være til inspirasjon for andre, slik som andre hobbyblogger er til inspirasjon for meg :)

Skrevet

Har blogg som er privat og beregnet på familie og venner. Blogger om håndarbeid, mat, bøker, film og legger ut bilder av familien.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har en blogg hvor jeg skriver det som faller meg inn. Poster også bilder av hobbyprosjekter innimellom, og hvis jeg gidder legger jeg ut matoppskrifter jeg har prøvd:) Har link til den i signaturen.

Skrevet

Ja, jeg har min blogg her: Sweet Pink Kitty. Jeg blogger om alt mulig egentlig, om personlige ting, fotografi, poesi, osv. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Både og! Jeg har hatt to personlige blogger en hos dagbladet og en hos wordpress.com, men følte ikke at det ble riktig for meg å skrive bare for å skrive, selv om det var smågøy.

Nå har jeg snart en ny "blogg" oppe å gå som jeg hoster selv, men den er en "temablogg" som handler om en reise jeg skal ut på og planleggingen av den som blir skrevet på engelsk -med andre ord en "travelblog".

På to underdomener til den samme bloggen har jeg en personlig side og en sperret med passord og koder kun for familien.

Jeg kommer ikke til å legge ut link her, men kan nevne at jeg bruker One.com som host og Wordpress.org, sånn at jeg styrer alt selv gjennom et ftp-program. Deilig å ha kontrollen! :)

Skrevet

Jeg har en blogg!

www.vandenkamp.blogspot.com - der får du tips om mat, livstil, etikette, husmortips og mote....blant annet.

Gøy med blogg!

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg har blogg der jeg blogger det jeg lager og begivenheter fra mitt liv :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har en blogg der jeg viser fram ting jeg har laget. Den er ikke så gammel enda, men foreløbig har den gitt meg et ekstra puff til å fullføre ting jeg lager, ikke bare starte på de. Dessuten er det veldig kjekt å kunne vise fram det jeg gjør til venner og familie som bor andre steder.

Frk. Mari

Gjest Gjest
Skrevet

Mamma har en hobbyblogg hvor hun legger ut forskjellig hun har laget. Den er ganske ny så til nå har det bare vært bilder av kort der. Det er jeg som legger ut innlegg på bloggen hennes nå for hun orket ikke :P

Hobbytrine

• 4 uker senere...
Skrevet
Har du blogg?

Ja,jeg har blogg!

Jeg skriver om alt...livet mitt...har nesten akkurat begynt så er ikke så spennans enda og har ikke helt fått te hvordan bloggen skal se ut enda,men det kjem etterhvert! ;)

[email protected]

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Jeg skriver bloggen Mammaguiden (http://mammaguiden.blogspot.com), og skriver den fordi jeg ønsker å dele tankene mine og kunnskapen min rundt ting som foreldre kan dra nytte av.

Skrevet

Jepp. Jeg blogger om en ganske ny hobby jeg har fått. Håper skribleriene mine kan være til nytte og hygge for andre som begynner med det samme.

Skrevet (endret)
Har du blogg?

Har ein blogg ja.

På bloggen skriver eg om meg og mitt.

Endret av Gal_dame
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har en blogg om formgivning av ulik art; strikking, hekling, smykker, kort, blomster osv.. Jeg blir glad for et besøk. Adressen er: http://finiformen.blogspot.com/

Litt OT, men likevel: Jeg vil anbefale denne bloggen. Mange flotte tips og det er lett å bli inspirert. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

www.lilje.ipublish.no har ikkje fått skrive så mykje endå, begynte på bloggen rett før ferien.. Skrive om meg og livet mitt og ikkje minst huset vårt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...