Gå til innhold

Vokser nesen enda?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 20 år. Ser på bilder fra de siste to årene og synes jeg har fått større nese nå i det siste! vokser nesen min enda? Og kan den fortsette å vokse :huh:

Det skal sies at jeg har lagt på meg ca5 kilo den siste tiden: kan dette legge seg litt på nesen...??

Vil IKKE ha større nese :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nesen og ørene er vel dessverre de eneste kroppsdelene på mennesket som vokser hele livet. Noen gamle menn jeg har sett bærer tydelig preg av det :) noens vokser gjerne mer enn andres, som vanlig, og kanskje i perioder mer enn ellers. Jeg vet ikke hvor fort du kan merke at det blir store forandringer - jeg tror heller ikke at det er mulig å legge på seg på nesen noe særlig.

Endret av mingle
Skrevet
Nesen og ørene er vel dessverre de eneste kroppsdelene på mennesket som vokser hele livet. Noen gamle menn jeg har sett bærer tydelig preg av det :) noens vokser gjerne mer enn andres, som vanlig, og kanskje i perioder mer enn ellers. Jeg vet ikke hvor fort du kan merke at det blir store forandringer - jeg tror heller ikke at det er mulig å legge på seg på nesen noe særlig.

Jeg sier "heldigvis" i stedet for "dessverre", tenk om det hadde vært mange av kroppsdelene ;)

Gjest dalieo
Skrevet

Leppene og puppene f.eks kunne godt ha vokst i stedet for nesen :jolie:

Skrevet
Leppene og puppene f.eks kunne godt ha vokst i stedet for nesen :jolie:

Haha, ja, det hadde nok sett lurt ut på enkelte 80-åringer da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...