Gå til innhold

Egypt


*Hun og henne*

Anbefalte innlegg

Tenker å reise til Egypt i januar/februar. Noen som vet hva slags temperaturer dere er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Hvis du googler "worldwide temperatures" så finner du en link som heter weatherbase, her kan du søke på land, og du vil få opp tempratur for hele året, og du kan også søke på spesielle steder i det gjeldende landet.

Veldig kjekt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å reise til Egypt i januar/februar. Noen som vet hva slags temperaturer dere er da?

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var i Sharm el sheikh i slutten av februar. Da var det stort sett sol. Litt regn en dag. 20-25 grader midt på dagen. Det ble fort kaldt da sola gikk ned i 17-tida. Trengte jakke på kvelden. De snorklet mye. Det var ca 20 grader i sjøen. Hotellet hadde oppvarmet basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Har vært i både Hurghada og Sharm el Sheik i midten av februar, og hadde flott være begge gangene. Imidlertid var det noe kjølig å bade i havet etter min mening, selv om vi snorklet begge gangene. Henger meg på det ovennevnte sier: Sola går tidlig ned og da blir det kjølig, men forøvrig er Egypt et kjempeflott sted å feriere. Hotellene har en standard som ikke kan måle seg med kanariøyene, og det er masse å se og oppleve. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...