Gå til innhold

"føflekk"

Fremhevede innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Kjæresten satt å kosa meg i hodet igår, også fant han en liten kul. På str med en vorte kanskje. Har hatt denne en god stund, aldri tenkt over det, og har jo aldri fått sett den selv ettersom at den er i bakhodet mitt..

Hvertfall, denne var litt mørkere enn huden min og hadde en rød ring rundt seg.. Har aldri hørt eller sett dette før, og typen blei bekymra.

Tenkte å dra til helsesøster på mandag, men lurte på om noen andre her inne hadde noen synspunkter så jeg ikke går helt uvitende. :)

Er jo ikke sikkert det er noe, men liker å sjekke slike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha bli bitt av flått for en tid tilbake? Sånn rød ring er typisk for infiserte flåttbitt, men jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig at man fortsetter å være rød. Aner ellers ikke hva det kan være, men synes det er bra du skal undersøke dette :)

Gjest Wacmoc
Skrevet
Kan du ha bli bitt av flått for en tid tilbake? Sånn rød ring er typisk for infiserte flåttbitt, men jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig at man fortsetter å være rød. Aner ellers ikke hva det kan være, men synes det er bra du skal undersøke dette :)

Har aldri fått flått i hodet, som jeg har fått med meg. Kan være jeg har fått det, og den har detti av seg selv e.l, det aner jeg ikke.. Syntes det var så rart da det var i bakhodet..

Og flåtten kommer vel nå snart, så er ikke nytt i såfall, har hatt den kulen en stund, bare ikke tenkt noe på det før han la merke til det.

Takk for svar :)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Drar denne opp litt :)

Noen flere synspunkter? :)

Skrevet

Flått var det første som slo meg også.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Flått var det første som slo meg også.

Okei, takk :)

Skrevet

Var det en sånn ring - ville jeg kommet meg til legen kjapt for å få antibiotika for sikkerhets skyld.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Var det en sånn ring - ville jeg kommet meg til legen kjapt for å få antibiotika for sikkerhets skyld.

Tror ikke det er det, typen sa den var hudfarga bare bittelitt mørkere, med en tydlig rød ring rundt.. Er alene nå, så får ikke sett den.. Hadde vært litt enklere om jeg kunne sett den selv, men er litt vannskelig ;P

Skrevet

Sikker bare en føflekk, du overreagerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...