Gå til innhold

Hvem av disse guttene bør jeg satse på?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tullemor_*
Skrevet

Trenger litt hjelp fra dere.

Saken er den at jeg har vært singel i ca to år, er 30 år nå. Har ønsket kjærester og har alltid kun datet en av gangen. Nå har det seg sånn at jeg er litt lei og har nesten gitt litt opp/lagt det å finne en på hylla. OG da dukker de opp vettu!? :fnise: nesten litt komisk. Nå er det flere som viser interesse.

Gutt 1, 33 år:

En jeg har datet/hatt kontakt med siden oktober 2008. Vi hadde en kjempeflott start med herlig kjemi. Vet at jeg kunne vært sammen med han og hatt det morsomt. Hadde både den seksuelle tenningen og vennskapet med han. Samme type humor, verdier, ønsker om fremtiden osv..

Vi møttes i ca 2 mnd før jul (ble avsluttet i jula). Grunnen til at det ble avsluttet er at han avbrøt en del avtaler, og virket som han trakk seg mer og mer unna etter hvert som jeg startet å ytre at jeg likte han og ville se han mer enn en helgedag og en uke dag- hadde jo gått to mnd.

Vi hadde ikke kontakt på ca 1,5 mnd. Før han tok opp kontakten og vi har hatt jevnlig kontakt nå og møttes litt sånn her og der.. bare pratet, ingen sex.

Kjenner jeg egentlig liker han veldig godt, men er ganske lei "vinglepetter" tendensene hans.

Vi har pratet litt om det nå, og jeg har fått frem at jeg ønsker å finne mg en kjæreste og ikke bare en "god venn". Han sier han er enig og alt jeg sa var fornuftig. Han sier han ikke vet hva han vil, men at han alltid blir glad når han hører fra meg og liker å ha kontakt med meg.

Selv føler jeg at han spiller litt kostbar da han sier han ikke vet hva han vil, merker han liker meg- han kontakter meg hele tiden, skriver mld og ringer meg. Men virker som han er en type som er redd for å bli såret?! og av den grunn ikke tør gjøre seg sårbar og si han liker meg i frykt for at jg ikke liker han etter det som er skjedd. Han beklager oppførselen sin og ser han har handlet feil.

Føler jeg har gitt han en del sjanser.. men skal jeg gi han en til?

Gutt 2, 31 år-

Han møtte jeg på en reise jeg var på.Kjemi og full klaff fra første stund. Han bor i andre kanten av landet. Skal ikke bo der mer enn kanskje 1-2 år til ( han jobber der).

Vi hadde det veldig fint da jeg var på stedet han bor, vi fikk 2 kvelder sammen. Har hatt kontakt på mld innimellom etter jeg kom hjem. Jeg reiser tilbake for å besøke en venninne om 3 uker, da har vi avtalt at vi skal finne på hyggelige ting- og jeg vet og tror nok at det kommer til å skje saker og ting da ;) (har ikke vært intim med han.. enda). Liker han veldig godt, han er kjekk, veldig snill, min type på mange måter. Kjenner han for lite til å si noe mer om han.

Gutt 3, 41 år-

En Kollega av meg.

Har kjent han lenge men har ikke tenkt på han sånn før nå.

Vi møttes på en fest for ca en uke siden, var veldig hyggelig å prate med- kjenner han jo så det føltes litt trygt og han er en kjempe snill og god mann. Synes han er passe kjekk, men liker han godt kjenner jeg..

På jobben er vi en god gjeng som henger mye sammen, så med han er jeg i samme miljø og vet han er snill.

Vi kommer til å møtes neste fredag, da det er fest hos en på jobb. Begge er klar over dette og synes nok det blir spennende! ;)

Han er jo en del år eldre enn meg, men føler ikke det som noe problem.

Gutt 4, 27 år-

Broren til en venninne av meg. Kjekk kar, veldig snill, min type på mange måter.

Vi har møttes på fester 1-3 ganger i året. For to mnd siden fikk vi veldig god kontakt på byen. Danset sammen hele kvelden, og begge ga uttrykk for at vi likte hverandre. Møtte han igjen for et par uker siden på fest. Da kom kontakten tilbake og vi hang sammen hele kvelden. Han vet jeg at jeg kunne fått det bra med for vi er samme type og jeg kjenner han jo godt,søstra og hele familien deres. ;)

Jeg og han ble enige om å høre med søstra. Jeg pratet med henne og sa jeg oppriktig liker broren henne og ba bare om en liten "godkjennelse" hun sa at det bare hadde vært hyggelig! Jeg sa til han før jeg spurte om han også likte meg "sånn" siden jeg skulle høre med henne - ellers hadde det jo ikke vært vits i å høre med henne.

ENdte med at han holdt rundt meg, og leide hverandre resten av kvelden.

I ettertid har vi kun hatt kontakt på msn, jeg som har skrevet først begge gangene. Han er litt den sjenerte typen. Søstra har sakt det før i andre anledninger, at han ikke er så god på å ta initiativ, så jeg føler det er litt opp til meg å fortsette..

Hva tenker dere rundt dette? Føler meg litt forvirret om dagen...

Hvem bør jeg satse på?! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nok si at du burde lene deg litt tilbake for å se hvem av de som er mest interessert i deg. Og så kan du jo finne ut hva du vil gjøre med resultatene du får.

Men jeg ville nok fortalt de du liker at det er fler du er interessert i.

Skrevet

Inviter dem alle på vorspiel så har du utvelgelsen der sammen, så kan de drive å prøve seg selv imellom og stemme ut han som er "mist samarbeidsvillig" og hvem som "vinner en heit natt med tulemor" og hvem som må ta oppvasken.

Skrevet

Det er gjerne sånn at interessen kommer når du ikke viser at du er "desperat" etter kjæreste. Som jeg pleier å si: De detter gjerne ned i fanget når man minst venter det!

Jeg har aldri hatt kjærestelyst (om jeg kan kalle det det). Trives utmerket godt alene, men likevel har jeg sjelden vært mer enn 1 måned uten beilere. Singel har jeg vært etter eget ønske i lengre perioder, det har ikke vært mangel på potensielle kjærester som har manglet.

Gutt 1, 33 år:

Har vist at han vakler. Vil du virkelig satse på en som bryter avtaler så tidlig i et "forhold"?

Gutt 2, 31 år-

Klarer du et avstandsforhold i 1-2 år så er det vel verdt å prøve :)

Gutt 3, 41 år-

Vær klar over hva du gjør om du innleder et forhold til en kollega. Er en av dere eventuelt villige til å bytte jobb? Ikke alle arbeidsplasser som liker at kjærester jobber sammen. Har han en fortid med barn og eks? Er du i så fall klar for det? Vil han ha barn når han har blitt så "gammel"? Aldersforskjellen sier jeg ikke noe på, har vært der selv.

Gutt 4, 27 år-

Denne ville jeg satset på om jeg var deg. Hvert fall til å starte med. Ta initiativ og be ham med på date. Sjekk om det er muligheter. En mann som er 4-5 år yngre enn deg selv er faktisk en veldig bra kombinasjon etter min egen erfaring ;)

Skrevet

definitivt kandidat nr 4 :)

Skrevet
Trenger litt hjelp fra dere.

Saken er den at jeg har vært singel i ca to år, er 30 år nå. Har ønsket kjærester og har alltid kun datet en av gangen. Nå har det seg sånn at jeg er litt lei og har nesten gitt litt opp/lagt det å finne en på hylla. OG da dukker de opp vettu!? :fnise: nesten litt komisk. Nå er det flere som viser interesse.

Gutt 1, 33 år:

En jeg har datet/hatt kontakt med siden oktober 2008. Vi hadde en kjempeflott start med herlig kjemi. Vet at jeg kunne vært sammen med han og hatt det morsomt. Hadde både den seksuelle tenningen og vennskapet med han. Samme type humor, verdier, ønsker om fremtiden osv..

Vi møttes i ca 2 mnd før jul (ble avsluttet i jula). Grunnen til at det ble avsluttet er at han avbrøt en del avtaler, og virket som han trakk seg mer og mer unna etter hvert som jeg startet å ytre at jeg likte han og ville se han mer enn en helgedag og en uke dag- hadde jo gått to mnd.

Vi hadde ikke kontakt på ca 1,5 mnd. Før han tok opp kontakten og vi har hatt jevnlig kontakt nå og møttes litt sånn her og der.. bare pratet, ingen sex.

Kjenner jeg egentlig liker han veldig godt, men er ganske lei "vinglepetter" tendensene hans.

Vi har pratet litt om det nå, og jeg har fått frem at jeg ønsker å finne mg en kjæreste og ikke bare en "god venn". Han sier han er enig og alt jeg sa var fornuftig. Han sier han ikke vet hva han vil, men at han alltid blir glad når han hører fra meg og liker å ha kontakt med meg.

Selv føler jeg at han spiller litt kostbar da han sier han ikke vet hva han vil, merker han liker meg- han kontakter meg hele tiden, skriver mld og ringer meg. Men virker som han er en type som er redd for å bli såret?! og av den grunn ikke tør gjøre seg sårbar og si han liker meg i frykt for at jg ikke liker han etter det som er skjedd. Han beklager oppførselen sin og ser han har handlet feil.

Føler jeg har gitt han en del sjanser.. men skal jeg gi han en til?

Gutt 2, 31 år-

Han møtte jeg på en reise jeg var på.Kjemi og full klaff fra første stund. Han bor i andre kanten av landet. Skal ikke bo der mer enn kanskje 1-2 år til ( han jobber der).

Vi hadde det veldig fint da jeg var på stedet han bor, vi fikk 2 kvelder sammen. Har hatt kontakt på mld innimellom etter jeg kom hjem. Jeg reiser tilbake for å besøke en venninne om 3 uker, da har vi avtalt at vi skal finne på hyggelige ting- og jeg vet og tror nok at det kommer til å skje saker og ting da ;) (har ikke vært intim med han.. enda). Liker han veldig godt, han er kjekk, veldig snill, min type på mange måter. Kjenner han for lite til å si noe mer om han.

Gutt 3, 41 år-

En Kollega av meg.

Har kjent han lenge men har ikke tenkt på han sånn før nå.

Vi møttes på en fest for ca en uke siden, var veldig hyggelig å prate med- kjenner han jo så det føltes litt trygt og han er en kjempe snill og god mann. Synes han er passe kjekk, men liker han godt kjenner jeg..

På jobben er vi en god gjeng som henger mye sammen, så med han er jeg i samme miljø og vet han er snill.

Vi kommer til å møtes neste fredag, da det er fest hos en på jobb. Begge er klar over dette og synes nok det blir spennende! ;)

Han er jo en del år eldre enn meg, men føler ikke det som noe problem.

Gutt 4, 27 år-

Broren til en venninne av meg. Kjekk kar, veldig snill, min type på mange måter.

Vi har møttes på fester 1-3 ganger i året. For to mnd siden fikk vi veldig god kontakt på byen. Danset sammen hele kvelden, og begge ga uttrykk for at vi likte hverandre. Møtte han igjen for et par uker siden på fest. Da kom kontakten tilbake og vi hang sammen hele kvelden. Han vet jeg at jeg kunne fått det bra med for vi er samme type og jeg kjenner han jo godt,søstra og hele familien deres. ;)

Jeg og han ble enige om å høre med søstra. Jeg pratet med henne og sa jeg oppriktig liker broren henne og ba bare om en liten "godkjennelse" hun sa at det bare hadde vært hyggelig! Jeg sa til han før jeg spurte om han også likte meg "sånn" siden jeg skulle høre med henne - ellers hadde det jo ikke vært vits i å høre med henne.

ENdte med at han holdt rundt meg, og leide hverandre resten av kvelden.

I ettertid har vi kun hatt kontakt på msn, jeg som har skrevet først begge gangene. Han er litt den sjenerte typen. Søstra har sakt det før i andre anledninger, at han ikke er så god på å ta initiativ, så jeg føler det er litt opp til meg å fortsette..

Hva tenker dere rundt dette? Føler meg litt forvirret om dagen...

Hvem bør jeg satse på?! :sjenert:

Jeg synes du bør prøve og finne ut hvem av dem du liker best.

Gjest Gjest_nelly_*
Skrevet

Definitivt ikke nr 1- vinglepettere kan dere få gratis av meg.:-)

Synes også at nr 4 høres ut som en skikkelig god kandidat, men vent og se hva som skjer i forhold til denne litt eldre kollegaen, altså nr 3.

Hvis han har barn så blir det straks mer komplisert. Men, men.

Og prøv å bli bedre kjent med nr 2.

Ikke ta noen avgjørelse enda og ikke fortell noe om at du har flere på lur. Det må være lov å bli kjent, prate sammen uten å føle noen forpliktelse på dette stadiet. Og hvis jeg var deg ville jeg ikke krøpet til køys før jeg var helt sikker.

Ikke ha hastverk og ta tiden til hjelp, som det heter.

Gjest Gjest_Tullemor_*
Skrevet

Guttnr 3, kollegaen min har ikke barn og regner vel med at han vil det.

Han har fin leilighet og har ordnet økonomi.

Liker vel han minst av disse guttene, men dette er jo fordi jeg ikke har blitt så godt kjent med han på "den" måten.

Gutt nr 1 - er vel han jeg liker best, men det er fordi jeg har kommet lengst men han og kjenner han godt. Jeg føler egentlig at jeg har gitt han de sjansene som han fortjener. Vi har kontakt nå, så jeg lar det bare surre og gå så tar jeg det som det kommer med han. Da vi datet i nov-des så var det bare han jeg datet, ingen andre var inne i bildet på den måten da.

Gutt nr 2- Han liker jeg veldig godt, og gleder meg til å se han igjen. Vi fikk jo som sakt bare to kvelder sammen, men hadde det kjempe koselig :)

Det er sånn at jeg tenker jeg vil være singel da jeg drar oppover for det kan fort skje ting og tang da ;) hehe! dette er litt mer som et ferie-eventyr :fnise:

Gutt 4- han er vel den jeg har lyst til å date ordentlig nå, hadde jeg datet han så ville jeg bare hatt han. Liker han veldig!! Føles trygt og bra egentlig.. ENeste er at det er jeg som må ta initiativene der.. Og jeg er en jente som liker å være jente, der gutta ber meg med ut osv.. hihi.

Skrevet

Nr 1: Han sier jo selv at han er usikker på hva han vil, men at han trives med deg og bli glad av å høre fra deg, samtidig er han en vinglepetter som fort kan gi deg miksede signaler. Sett han litt på vent og la han svette litt, for å se hva som skjer...

Nr 2: Kos deg med han om tre uker, slapp av, nyt det og vit at du har tre kandidater til hjemme så det er ikke noe stress... Magefølelsen din vil fortelle deg om han er the one eller ikke på turen hjem...

Nr 3: Kollegaer er kompliserte, men er det riktig så er det riktig. MEN: fort gjort å blande følelser når man er så nær som man er på en arbeidsplass. Jeg tror jeg ville satt han litt på vent som kjærestekandidat også, for å se hva han gjør og hva du føler når det ikke er så intenst.

Nr 4: Han falt jeg for da... Drit i at du liker å være jente å bli vartet opp, svelg stoltheten, vis at du har baller og inviter han ut på biljard og burger (avslappende, moro, selvironisk og en perfekt "date-nervøsitet-dreper" samtidig som dere slipper å prate hele tiden. Du kan jo også be han om et par tips hvis han er flinkere enn deg, også er det perfekt å flørte, ta og styke litt når man går forbi hverandre rundt biljardbordet... Du kan ha på deg olabukse og en litt utringet vanlig topp så føler du deg mer avslappet).

Lykke til!!! :)

Skrevet

Nr. 1. Dropp han. Der er han du kjenner best, så hvis han var the one ville du ha kjent det oggitt faen i de andre.

Nr. 2. Treff han og se hva som skjer :) Men husk at avstandsforhold er VANSKELIG, men hvis alt stemmer og du faller pladask er det verdt det :)

Nr. 3. Dropp han(iallefall for nå). Du liker de andre bedre, du sier det selv. Han er nok en grei type du kunne ha hatt et greit forhold til. Sikkerstikk for å si det slik. Han er dessuten en kollega, ingen vits i å ødelegge jobbforhold/miljø hvis han ikke sender sommerfugler til magen din.

Nr. 4. Be han på en date :) Her har du ingenting å tape og alt å vinne :)

Gjest Gjest_Tullemor_*
Skrevet

Jeg tok kontakt med gutt nr. 4 på chatten i dag, skrev ikke så mye. Han spurte hvordan byen var i går ( han visste jeg var ute), og jeg hørte hvor han skulle i dag. Visste han skal ut i dag.. Han sa han ikke visste.

Hadde han villet møte meg så hadde han vel hørt om jeg også skulle ut?? hmm!

Tenkte egentlig å høre med han om han hadde hatt lyst til å gå på kino en dag, men fikk meg ikke til å gjøre det. :sjenert: Kjenner jeg ikke orker stresse med noe.

hmm... Håper å høre fra gutt nr. 2 i morgen, da kommer han hjem fra jobb (jobbet ute, uten dekning i to dager).. Skriver ikke så ofte med han, kanskje et par kvelder i uken.

Han sier til meg at han skal finne på noe fint når jeg kommer opp!! ;) Kjenner jeg gleder meg til turen oppover. Det er også en grunn til at jeg ikke orker stresse med noen av de andre!

Skrevet

Ja, det virker lurt å vente til du har besøkt nr 2.

du vil nok fort merke om det er riktig eller ei, og da kan du ta det derifra.

Jeg ville droppet nummer 1, og nølt veldig med han fra jobben din. å jobbe med en du har datet er ikke alltid like lett, om det ikke går.

Nummer 4 hadde jeg tatt stilling til når du kommer hjem. Men at han ikke spurte om du skulle ut, er vel som søsteren han sa; du må ta initiativ.

Men ikke forhast deg, og vent med sex. Ihvertfall til du har bestemt deg.

Skrevet

Jeg er enig med de andre her når det gjelder kollegaen din. Det kan være fint å ha "fri" fra en kjæreste når en er på jobb, og glede seg til å møte kjæresten når man er ferdig på jobben. Ville du ha klart å jobbe profesjonelt med han i nærheten eller ville følelsene ha blitt så sterke etterhvert at alt ble litt tullete? Og ikke minst; kunne du ha klart å jobbe på samme stedet senere dersom dere hadde innledet et forhold somen gang hadde tatt slutt? Det er lettere å tenke på situasjonen "her og nå" enn fremover i tid, men dette er viktige spørsmål når det gjelder arbeidsforholdet ditt videre. I tillegg er det fint å ha en som kanskje får deg til å smile litt ekstra når du er på jobben, uten at det skal være noe mer mellom dere av den grunn :) Dette er spørsmål du må stille deg selv. Andre spørsmål er; vil du klare et avstandsforhold i hele to år når du er så klar for en kjæreste nå? Vil forholdet til venninnen din bli forandret dersom du blir sammen med broren hennes? En venninne av meg ble sammen med min bror, og det ble aldri helt det samme mellom oss igjen etter det.

Jeg syns ikke kanditat nummer 1 virker så verst :) gi han en frist. Snakk litt om andre gutter og se reaksjonen hans da. Jeg var i samme situasjon selv, og ble litt usikker på hva han egentlig ville. Noen folk er redd for å bli såret og trekker seg litt unna. Men da jeg nevnte andre gutter og viste mindre interesse for han, begynte han plutselig å vise mer interesse for meg. Gjør det du også!

Skrevet

det må være noe galt med antennene mine som tenkte først på nr 1:P

men han siste virket jo og søt.

ha kollegaen fikk jeg ikke inntrykk av at du liker så godt som de andre.....

Gjest Gjest_Tullemor_*
Skrevet

Gutt nr. 3

Jeg liker han på jobben minst. Han er det egentlig ikke noe med, bortsett fra at jeg liker han litt og vi ble enige om å sees igjen og prate mer på neste fest.

Han jobber turnus, og vi ses veldig sjeldent i jobbsammenheng. Da er det kun tilfeldig i gangen osv.. Men føler minst for han.

Gutt nr 1

liker jeg jo veldig godt, og vet vi kunne fått det veldig bra dersom han ikke hadde vært så vinglete. Kan jo være han er sånn i et forhold også siden han viser så snåle sider nå?

Han er veldig flink med ord, men viser det lite i handling. Han sier selv dette og er klar over at han må vise meg mer med handling.. Så vi får se fremover!

Guttnr 4.

Liker jeg jo, men er litt rart også siden det er broren til en av mine beste venner. Han sa det han også, at han liker meg men at det samtidig er litt rart. Jeg må nok ta initiativet med han, men har tenkt å ta det rolig til jeg er tilbake fra turen min.

Gutt nr 2.

Liker jeg jo veldig godt! Han gleder jeg meg veldig til å se igjen. Er jo også spent på hva han tenker om dette. Vi har kun sendt mld til hverandre, ikke pratet i tlf.. dette synes jeg også er litt rart. Men det har nå bare blitt sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...