Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 jeg har sluttet på p-piller i ca 3 mnd, og de første månedene var mensen helt kluss. Hadde mensen flere ganger i løpet av en mnd. De siste dagene jeg hadde mensen sist hadde jeg sex med en x på fylla. Tenkte da att dette gikk bra i og med det var dagen etter siste mensdag, men nå har jeg ikke fått mensen enda. Ca 30 dager siden sist mensdag. Hvordan kan jeg vite det att mensen nermer seg? Kan man se det på utflodet? Jeg får så og si ikke menssmerter så sånnsett får jeg ikke vite om det er på vei eller ikke. ;s
yoga Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en test hvis ikke mensen er kommet over helgen
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en test hvis ikke mensen er kommet over helgen Utflodet er slimette og gjennomsiktig med noe hvitt inni, hvis noen vet hvordan utflodet er før mensen. Ja, skal kjøpe på mandag. Men aff, er så kjett å gå rundt å ikke vite : ((
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå