Gå til innhold

Bør bergenseres seksualitet granskes ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hahahaha :skratte:

Fy fader, jeg ler så jeg griner her! :skratte:

"Samtlige av LOMMEMANNENs ofre var misbrukt av EN bergenser"! Wow! Her har vi en luring! :skratte:

Du har vel aldri vært den skarpeste kniven i skuffen du:P

:fnise: På den annen side er det ingen intelligente og rasjonelle mennesker som støtter opp om innvandringsgalskapen, slik denne tråden er ment å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksilbergenser
Det forresten denne lavpannede intelligensen hos "østlendingene"(merk at jeg fordømmer alle østlendinger pga denne ene idioten, på lik linje som han gjør) at vi bergensere vil ha Vestlandet som egen nasjon;)

Så kan dere bare beholde flagget, utlendingene med sin voldtektssatestikk og doplangerne på Grünerløkka for dere selv, mens vi feirer oljen, vår nydelige kystlinje og fantastiske natur^^

Og regnet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65
Hahahaha :skratte:

Fy fader, jeg ler så jeg griner her! :skratte:

"Samtlige av LOMMEMANNENs ofre var misbrukt av EN bergenser"! Wow! Her har vi en luring! :skratte:

Du har vel aldri vært den skarpeste kniven i skuffen du:P

Hva skal vi kalle deg da - den sløveste kniven i skuffen?

Poenget var at det er EN bergenser som står bak en hel haug med overgrep i motsetning til Oslo statistikken der 100 % av overgrepene er begått av innvandrere - FORSKJELLIGE innvandrere i hvert tilfelle. Med andre ord EN bergenser - MANGE innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var at det er EN bergenser som står bak en hel haug med overgrep i motsetning til Oslo statistikken der 100 % av overgrepene er begått av innvandrere - FORSKJELLIGE innvandrere i hvert tilfelle. Med andre ord EN bergenser - MANGE innvandrere.

Det er faktisk ikke riktig. Det er tre personer man kjenner til som har begått flertallet av disse 41 overgrepene. Kun tre personer. Resten vet vi i grunnen lite om.

Dersom alle egyptere er mulige overgripere fordi en enkelt er det, må vi anta at det samme er tilfelle med bergensere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65
Det er faktisk ikke riktig. Det er tre personer man kjenner til som har begått flertallet av disse 41 overgrepene. Kun tre personer. Resten vet vi i grunnen lite om.

Dersom alle egyptere er mulige overgripere fordi en enkelt er det, må vi anta at det samme er tilfelle med bergensere.

I Lommemannen saken er det en som står bak.

Forøvrig er jeg enig i at generaliseringer den ene veien burde medføre generaliseringer den andre veien. Dersom samfunnet skal lage regler på bakgrunn av generaliseringer vil man få konsekvenser som dessverre går ut over alle andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det tenkes at det er noe med Bergensernes kultur som er problemet. Jeg så en full bergenser en gang og sånn er de i grunnen alle sammen. Kanskje det hadde vært best om de holdt seg i Rogaland der de kommer fra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at den kriminaliteten bergenserne står for i Oslo kommer på toppen av all annen kriminalitet. Vi har nok med den kriminaliteten vi har her i byen. Vi trenger ikke importere kjeltringer vestfra.

De som er ofre for voldskriminalitet utført av bergenserne ville ikke vært det om de ikke hadde flyttet hit til byen.

Det burde vært adgang for å hindre notoriske voldskriminelle bergensere å bosette seg i hovedstaden samt å sende de vanekriminelle bergenserne tilbake til sine egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65

Egentlig er denne tråden fantastisk morsom ...

I alle fall litt, hadde det ikke vært for at den egentlig er trist ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en full bergenser en gang og sånn er de i grunnen alle sammen. Kanskje det hadde vært best om de holdt seg i Rogaland der de kommer fra ?

Det er da svært få, om noen, bergensere fra Rogaland? Jeg vil tro det store flertall er fra Hordaland, eventuelt Tyskland om man går et par generasjoner tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da svært få, om noen, bergensere fra Rogaland? Jeg vil tro det store flertall er fra Hordaland, eventuelt Tyskland om man går et par generasjoner tilbake.

Spiller det i grunnen noen rolle. Poenget er jo at disse menneskene står for en solid prosentandel av voldskriminaliteten i Oslo. Dette er vold vi fint klarer oss uten.

At Bergensere med rent rulleblad flytter hit har ingen noe i mot så lenge de tilpasser seg måten vi lever på i Hovedstaden. De bergenserne som har psykiske problemer eller er troendes til å være voldelige som følge av sin bakgrunn og kultur trenger vi faktisk ikke her i Byen. De kan Bergen selv ta seg av.

Bergensere er vanskelige å assimilere også. De tviholder på sin kultur og sin dialekt. Noen av dem hever trygd og noen stikker med kniv i helgene. Flere er dømt for voldtekter og hver helg er det noen av dem som drikker seg fulle og lager bråk. Slik kan vi ikke ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Skal alle fra Oslo bli sjekket oppimot org. kriminalitet og terroristbevegelser?

Er jo tross alt sinnsykt mange mørkhuder i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle fra Oslo bli sjekket oppimot org. kriminalitet og terroristbevegelser?

Er jo tross alt sinnsykt mange mørkhuder i Oslo.

Svært få bergensere har tilknytning til terroristorganisasjoner. Men de står for en god del gatevold og ufred i Oslo. Det er ikke få liter alkohol som konsumeres av bergensere hver dag, og det synes i gatebildet.

Dessuten har de et kvinnesyn som ikke harmonerer med vårt. Lommemannen for eksempel er et godt eksempel på det. Det bergenske menneskesynet han står for ligner lite på de humanistiske tankene vi tenker på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtlige av lommemannen ofre var misbrukt av en bergenser. Det er 100 % det, og statistikken lyver ikke. At vi på østlandet er skeptiske til personer med en slik kultur og legning er kanskje ikke så rart. Vi ønsker ikke slike tilstander der vi bor.

Bergenser som ikke har noe å skjule kan neppe ha noe imot en liten undersøkelse av sine preferanser og holdninger før de får lov til å bosette seg på Østlandet.

Kunne vært et morsomt forsøk, men kanskje du burde finne en statistikk over samtlige pedofilsaker i landet og se hvor mange av gjerningsmennene som er bergensere, eller fra Vestlandet rent generelt. Da får du litt mer dybde i argumentet ditt, og således ville det kanskje hatt en viss mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...