Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Liverpool fans er usmakelige harry folk. Hele klubben stinker.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Liverpool fans er usmakelige harry folk. Hele klubben stinker. Enig med deg. Men! Man kan faktisk bli mer harry, om man heier på VIF og Liverpool, da er toppen av harryfaktor nådd.
angeleyes Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Hvorfor er det harry og heie på Liverpool? Jeg ser ikke på de som en spesielt harry klubb.
Gjest LFC Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Dersom ekte kjærlighet er harry så er jeg harry! you never walk alone!
Gjest fisk Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Å bli så til de grader opphengt i FOTBALL, uansett lag, det er harry det.
Yvaine Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Å bli så til de grader opphengt i FOTBALL, uansett lag, det er harry det. Enig i denne
Gjest SmallTalk Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Hvorfor er det mer harry å heie på Liverpool enn å heie på Man U, Chelsea eller Arsenal? Eller Vålerenga for den saks skyld...
Gjest lurven Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 å heie på man.u, arsenal,chelsea og liverpool er harry. det amme gjelder alle lagene i norge
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. april 2009 #9 Skrevet 19. april 2009 (endret) For en tullete tråd. LFC <3 Innlegget er endret iht reglene mrs_bond, mod Endret 19. april 2009 av mrs_bond
Gjest fisk Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 ...vel, dere skal få gå i fred for meg, i hvert fall. Jeg klarer ikke fotballidioter.
FoxyFish Skrevet 20. april 2009 #12 Skrevet 20. april 2009 Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg heier ikke på Liverpool selv, men elsker fotball! Å kalle noen harry ut av motstridende interesser - DET er tafatt, det.
Gjest råttenfisk Skrevet 21. april 2009 #13 Skrevet 21. april 2009 Jeg kunne ikke blitt mer uenig. Jeg heier ikke på Liverpool selv, men elsker fotball! Å kalle noen harry ut av motstridende interesser - DET er tafatt, det. Vel, det går en grense mellom normalt interessert i selve sporten fotball, til å være villig til å ofre nærmest hva det skal være for laget "sitt". Hallo, det er et spill, en lek... Og når folk bruker alt de har av tid, penger og energi på å henge etter et spesielt fotballag, da synes jeg de er litt... begrensede. Jeg skjønner at det er vanskelig å se den vinklingen når man løper rundt med supporterskjerf og fotballtrøyer og whatnot, men sannheten er dessverre at vi utenfor tenker vårt når vi ser dere. Jeg sier ikke at jeg umiddelbart avskriver dere som lavpannede idioter, men jeg undres selvsagt på hva besettelsen skyldes.
Gjest ELIN_2009 Skrevet 21. april 2009 #14 Skrevet 21. april 2009 Og hva slags grunnlag har du for å si at Liverpool er harry? Er ikke mer harry enn andre klubber.Er ikke harryordet snart oppbrukt?Blir jo brukt om alt man ikke liker.Makan!!!!!!!
FoxyFish Skrevet 21. april 2009 #15 Skrevet 21. april 2009 Vel, det går en grense mellom normalt interessert i selve sporten fotball, til å være villig til å ofre nærmest hva det skal være for laget "sitt". Hallo, det er et spill, en lek... Og når folk bruker alt de har av tid, penger og energi på å henge etter et spesielt fotballag, da synes jeg de er litt... begrensede. Jeg skjønner at det er vanskelig å se den vinklingen når man løper rundt med supporterskjerf og fotballtrøyer og whatnot, men sannheten er dessverre at vi utenfor tenker vårt når vi ser dere. Jeg sier ikke at jeg umiddelbart avskriver dere som lavpannede idioter, men jeg undres selvsagt på hva besettelsen skyldes. Hva i alle dager bryr det deg hva andre bruker penger på? Og har det noe å si om man "løper rundt" med supporterskjerf eller "hypertrendy" palestinaskjerf fra Gina Tricot? Hva bryr det deg om noen gleder seg til søndagens fotballrunde fordi det akkurat denne dagen er et hatoppgjør på gang? Hvorfor i alle dager gjør disse tingene noen til begrensede i dine øyne? Man kan jo snu på det: Jeg synes alle som følger med på tv-serier er ganske begrensede. Altså, hallo, det er fiksjon, et skuespill. Og når folk bruker masse tid både på Frustrerte Fruer, Lost, Ungkaren, Paradise Hotel, Sopranos, CSI osv. tenker jeg mitt. Ikke bare bruker de tid foran TV`n som heller kunne blitt brukt på et suppekjøkken, men de kjøper DVDene også! Og når man i tillegg snakker om hva som har hendt i ettertid, så begynner jeg virkelig å lure på om dette er normale mennesker. Get a grip.
FoxyFish Skrevet 21. april 2009 #16 Skrevet 21. april 2009 Og forresten; du mener det er tragisk å "henge etter" et fotballlag. Jeg er ingen notorisk borte-supporter selv grunnet tidsmangel, men de fotballturene jeg har vært på har vært som ferier å regne. Man reiser gjerne med en allerede sammensveiset gjeng selv om man ikke kjenner hverandre. Man har tross alt noe stort felles. Man opplever nye steder, møter nye mennesker, drikker og fester, spiser god mat og ser en kamp. Å kalle dette "begrenset" eller noe annet i samme skala virker rett og slett veldig sneversynt. Vil du kalle alle som velger ulike feriedestinasjoner eller helgetreff enn deg for unormale? Folk kan vel dirponere fritiden som de selv vil. Jeg ville for eksempel mest sannsynlig gått på veggen etter tre dager alene i villmarka, mens andre ser på dette som toppen av lykke. Jeg skjønner ikke at dette er noe du kan stille deg til doms over på noen som helst måte.
sleazejenta Skrevet 21. april 2009 #17 Skrevet 21. april 2009 Enig med deg. Men! Man kan faktisk bli mer harry, om man heier på VIF og Liverpool, da er toppen av harryfaktor nådd. Da er jeg så harry man får blitt da Men det visste jeg fra før av.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #18 Skrevet 23. april 2009 Liverpool fans er usmakelige harry folk. Hele klubben stinker. Tull. De er vel den eneste fotballklubben i verden som har en klubbsang med kultur over seg: You never walk alone fra Rodgers og Hammersteins operette Carousel.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 23. april 2009 #19 Skrevet 23. april 2009 Samboeren min er fra Liverpool, og har bodd i Norge i 9 år. Han eeeelsker Liverpool FC og det skjønner jeg! Det plager meg ikke i det hele tatt at han ser fotball på tv, blir glad når de scorer og trist når de taper. Hva er det som er galt med å la seg engasjere av fotballaget sitt? Da ville jeg vært mer skeptisk til folk som bruker brorparten av livet sitt på tv-serier, tv-spill o.l. Der har du hvertfall meningsløs tidsbruk!
Gjest Gjest_jada_* Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Når fans sier ting som " you never walk alone!" så tenker jeg umiddelbart at dere har downs syndrom jeg.. Tenk om dette var en vanlig diskusjon, mellom 7-8 mennesker i virkeligheten og ikke på nett. Og plutselig kom det et utbrudd fra den ene " You`ll never walk alone!" Alle bare..hø? for en weirdo. Har han downs eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå