Nika_83 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Ja.. da har jeg fått en tlf fra sykehuset om at jeg muligens blir operert på tirsdag for en prolaps som har sotte i siden august... Jeg er ikke særlig gira på operasjon.. spesielt siden jeg føler selv at jeg er blitt så mye bedre den siste mnd!!! Fikk skikkelig vondt i magen av denne beskjeden... Og det er allerede på tirsdag! Må inn på mandag.. skulle visst vurderes igjen da, så håper kirurgen finner ut at det ikke er nødvendig allikevel... Huff... måtte bare få dette ut!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hvis du har blitt bedre er det godt mulig du ikke trenger operasjon. Mormoren til samboern min hadde en skikkelig prolaps som gjorde henne helt handicappet i nesten et år (kunne nesten ikke gå). Like før hun skulle opereres begynte hun å bli merkbart bedre, så da ble operasjon droppet (etter vurdering av lege, selvfølgelig). Nå er un helt fin i ryggen. Si fra til legen som skal vurdere deg at du har vært bedre den siste tiden.
Nika_83 Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Er slik det har vært med meg siden august.. Men fra bynnelsen av mars har jeg blitt merkbart bedre.. Nå klarer jeg å gå meg små turer hver dag, sitte ordentlig, gjøre lett husarbeid.. Håper på å kunne få overtalt legen til å tatt nye MR bilder men vet jo at sansynligheten for det er ganske liten.. siden det er laaaaange ventekøer på det... Får vel bare håpe på det beste og at legen hører på hva man har å si for en gangs skyld
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Jeg synes jo de heller bør vurdere å ta nye bilder enn å hive deg ut i en operasjon du kanskje ikke trenger Uansett, slike undersøkelser/vurderinger før operasjon kan være nokså grundige de, for det er jo viktig å finne ut om plagen har utviklet seg til å bli bedre eller verre, så man kan si noe om omfanget av operasjonen. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Om du føler deg såpass mye bedre som du sier så vil jeg foreslå at du insisterer på nye bilder og generell vurdering, og da eventuelt tar en ny venterunde. Den kan bli lang, men det er et alternativ du bør ha i bakhodet istedet for å kaste deg ut i en operasjon.
Nika_83 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2009 Da har man vært på sykehuset og jeg slapp operasjon! :D Er overlykkelig! Måtte bare oppdatere dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå