Gjest Papirkurven Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Når jeg snur hodet og armene frem og tilbake knaser det! Har vært sånn et par dager. Hvorfor gjør jeg det? eller..hva kan jeg gjøre med det? Har knasa litt før, men ikke sånn, nå nesten "klikker" det.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Knaser jeg også! Trodde jeg inbilte meg det helt til samboer skvatt.. men mest i knær, men i det siste i halsen. Føler med...
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Knaser over hele meg stort sett... ankler, knær, hofte, rygg, nakke, håndledd og fingre. Av og til er det også vondt\ stikkende følelse når det "knekker". På meg er det nok overspenning i muskelaturen som er største problemet. Men har og fått høre at det mulighens og kan skyldes at jeg har fibromyalgi. Har blidt annbefalt å få i meg mer Omega 3. I mat får det i makrell i tomat, makrell, laks og ørret. (ønsker gjerne flere forslag på hvor en får opptak av omega 3 i mat, greit å variere litt)
thumbalina Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Da er vi flere.. jeg knaser i nakken =) Er bare muskler som er for spente.... hjelper å strekke ut godt... og omega 3 er alltid bra for ledd og muskler.. omega 3 kapsler er det enkleste...
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Jeg knaser i nakken og skuldrene. Da jeg var gravid knaste det i bekkenet. Etter fødselen knaser jeg av og til i korsryggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå