Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei, på lørdag skal jeg servere vårruller til en vennegjeng. Går det fint om jeg steker vårrullene i panne, deretter lar de renne av seg på papir og deretter legger de i ildfat form i ovnen for å holde varmen? Blir de like sprø og gode?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 De blir vel sprøest av at du friterer dem Ja, jeg friterer de i olje først - men holder de seg sprø inne i ovnen etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg pleier å legge dem i langpanne og pensle olje på, blir mindre fett enn frityrsteking (synes dessuten frityrsteking gir en ekkel overflate), men de blir kjempesprø.
desperate Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg pleier å legge dem i langpanne og pensle olje på, blir mindre fett enn frityrsteking (synes dessuten frityrsteking gir en ekkel overflate), men de blir kjempesprø. Lager du med rispapir eller sånn "deig"?
Gjest TS Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Problemet er ikke selve tilberedingsmetoden, men å holde maten varm etter at jeg har stekt dem? Kan ikke stå å steke 50 vårruller mens folk spiser dem for å servere varm mat...
Gjest Lyh Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Tror nok det skal gå bra Du kan jo teste det ut med et par før du middagsselskapet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå