Gjest Oppgitt Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Ser av og til på den Realityserien med hun Skogsheim-dama og hennes kjæreste og far til hennes barn Lars Gudmestad. Er det mulig at Lars Gudmestad faktisk peller seg i nesen foran kameraet og tar så på matvarene i kjøleskapet?! Og at han senere klør seg intens inne i øret for så å ta på maten i kjøleskapet?! For et håpløst par....kan ikke handle inn mat, kan ikke lage mat, klarer ikke å håndtere et par barn... Hva er det med folk a'?!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 De virker ikke så veldig voksne, nei. Nokså ustrukturerte?
Gjest Yihaa Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg synes de virker søte, sympatiske og morsomme - og veldig menneskelige!
suzie Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg liker dem godt jeg - ble inspirert i dag, og har laget fem-ukers meny... så får vi se hvordan det går:)
Kit Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Jeg synes de virker søte, sympatiske og morsomme - og veldig menneskelige! Ja!
Gjest Yihaa Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Jeg har tilfeldigvis dumpet bort i programmet noen ganger, men husker aldri hvor og når det går. Kan noen hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Jeg har tilfeldigvis dumpet bort i programmet noen ganger, men husker aldri hvor og når det går. Kan noen hjelpe meg? Tv2 torsdager kl. 20.
Honesty Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Jeg så på det for første gang i går, og ble sjokkert over mangelen på matlagingskunnskaper. Kan ikke lage hvit saus? Det er noe av det enkleste som finnes. Ellers ble jeg stresset og sliten over hun damen de var på besøk hos, og skrudde ned lyden til den biten var over.
Norbertine Skrevet 17. april 2009 #12 Skrevet 17. april 2009 Jeg synes de virker søte, sympatiske og morsomme - og veldig menneskelige! Jeg er helt enig! Jeg kan forøvrig heller ikke lage hvit saus. Det vil si, jeg vet at det er en ganske enkel greie, så jeg hadde nok funnet ut av det om jeg hadde bruk for det. Men da jeg ikke spiser noe man bruker hvit saus til (som fiskeboller ol.), så har jeg aldri hatt noen grunn til å gjøre det.
Gjest Yihaa Skrevet 17. april 2009 #13 Skrevet 17. april 2009 Jeg er helt enig! Jeg kan forøvrig heller ikke lage hvit saus. Det vil si, jeg vet at det er en ganske enkel greie, så jeg hadde nok funnet ut av det om jeg hadde bruk for det. Men da jeg ikke spiser noe man bruker hvit saus til (som fiskeboller ol.), så har jeg aldri hatt noen grunn til å gjøre det. Jeg har lært det fra fiskebolleboksen, men jeg kunne sikkert lært det hjemmefra også. Moren min lager jo det meste fra bunnen. Jeg tenker litt sånn at alle kan ikke alt. Kan hun ikke lage hvit saus, så er hun sikkert flink i noe annet som vi som lager hvit saus ikke kan.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #14 Skrevet 17. april 2009 Jeg så på det for første gang i går, og ble sjokkert over mangelen på matlagingskunnskaper. Kan ikke lage hvit saus? Det er noe av det enkleste som finnes. Enig der, det er jo nøyaktig like enkelt å lage hvit saus fra bunnen av som det er å lage posesaus. Men folk tror kanskje det er vanskeligere enn hva det er hvis de aldri har prøvd. Ellers er jeg enig i at de er herlige mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #15 Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk inntrykk av de som ustrukturerte foreldre...ja da litt morsomme inne i mellom, men de virket også slappe, sløve og ubevisste. Hun Skogheim-damen virker nokså lost. Det er vel ikke kult..
Gjest MåneSkygge Skrevet 17. april 2009 #16 Skrevet 17. april 2009 Jeg liker dem godt jeg - ble inspirert i dag, og har laget fem-ukers meny... så får vi se hvordan det går:) Har brukt hele kvelden på det samme
Vera Vinge Skrevet 17. april 2009 #17 Skrevet 17. april 2009 Jeg fikk inntrykk av de som ustrukturerte foreldre...ja da litt morsomme inne i mellom, men de virket også slappe, sløve og ubevisste. Hun Skogheim-damen virker nokså lost. Det er vel ikke kult.. Jeg har bare såvidt sett på, men jeg antar at de gjør seg litt til for programmets skyld? At de overdriver for at det skal bli morsommere.
Anglofil Skrevet 18. april 2009 #18 Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg synes programmet er kjempefint jeg, de virker menneskelige, usminka, overhodet ikke selvhøytidlige, noe jeg synes er kjempetøft! So what om man ikke kan lage hvit saus? Jeg elsker å lage mat, jeg lager ganske mye forskjellig mat, men hvit saus kan jeg ikke. Hvorfor? Fordi jeg aldri bruker hvit saus. Trenger ikke å bety noe, men sier man det høyt får man jo rare blikk. Og her har du et par som ikke er redd for å nevne alt fra tabuer til you name it. Det synes jeg er ganske inspirerende. Vi har alle våre sider, tviler på at noen her kan vise at de er perfekte, og kan alt. Vel, her har man et par som ikke er redd for å vise seg for dem de er. Det liker jeg. Mvh Yvonne Endret 18. april 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #19 Skrevet 18. april 2009 Typisk norsk å på død og liv skulle like det "ekte" der de peller seg i nesen og tar rett inn i kjøleskapet på maten som er der. Nordmenn er liksom fornøyd så lenge alt er på grasrota. Boring.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #20 Skrevet 18. april 2009 Jeg synes de virker søte, sympatiske og morsomme - og veldig menneskelige! Enig. :jupp: Uhøytidlige og fine. Lett å kjenne seg igjen i ting, selv om det kanskje er litt vel ustrukturert kosthold der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå