Gå til innhold

Kjersti sin bryllupsdagbok =)


megkjersti

Anbefalte innlegg

Så greit å skrive dagbok om veien til den store dagen :bryllup:

Så er det jo og kjekt å dele litt med likesinnede, har ingen venniner som er gift eller forlovet enda.

Min kjære fridde til meg på valentinesdagen, jeg var ikke overrasket over dette siden vi har snakket om å gifte oss en god stund i forveien. men jeg synes det var romantisk å bli fridd til på denne dagen :hjerte:

Jeg kan vel si noe om hvordan det gikk: jeg hadde vært på jobb og var ganske sliten da samboeren min hentet meg og kjørte meg hjem. Hjemme hadde han laget mat til oss. Vi satte oss å spiste, etter maten snakket vi sammen mens han vridde nervøst på servietten sin. Plutselig utbrøt han: "Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette", gikk ned på kne foran meg og spurte "Kjersti, vil du gifte deg med meg". Jeg bare satt der og gliste fra øre til øre og sa ja. Min kjære ble så lettet og glad at han begynnte å grine. Etterpå med litt følelsesladet snakking, fortalte han meg at det ikke hadde gått helt som planlagt, han hadde forberedet en fin tale som han skulle si først.

Den største overaskelsen jeg fikk, er at jeg ikke brøt ut i tårer men det var det min kjære som gjorde. Jeg gikk bare i en lykkerus der jeg smilte hele tiden, :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med forlovelse! :strix:

Så romantisk med frieri på valentines dagen! :jepp:

Blir spennende å følge med på dine planer!

Vi gifter oss forresten bare en uke etter dere!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo ikke bryllupsrelatert, men det er min dagbok så....

jeg holder på å studerer for å blir førskolelærer, og vi har nettopp hatt gitareksamen og jeg fikk A på den :nigo: måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei en liten oversikt over hva jeg har klart til nå:

Har lokale - 7000,- (ikke kirke enda, siden jeg prøvde men fikk som svar om å vente til ca 6 august for å bestille-var for tidlig ute :) )

har bestemt ca gjesteliste-vi blir rundt 60 stk

har kjøpt inn invitasjonsark og stæsj til dette- ca 500,-

har bestemt meg for hvilk bordkort jeg vil ha- vi skal ut å samle steiner på fjellet i sommer( noen som har erfaring med steiner som bordkort?)

forlover til meg- min bestevennine

forlover til mannen- en god kompis( som han faktisk har kjent i ca litt over 1 år)

ellers så er det jo masse kjekt å planlegge, men jeg vil vente med dette til jeg har fått kirken i boks

Endret av megkjersti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å begynne å skikke på brudekjoler, men er det for tidlig enda? er jo godt over ett år til bryllupet, hvor lenge før begynner man vanligvis å lete etter en brudekjole?

er det noen som kan anbefale en god brudesalong i rogaland? helst i stavangerområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei :)

Koselig med flere 2010-bruder! Og fint frieri :hjerte: (min kjære hadde visst også forberedt en tale, men glemte alt for han var så nervøs, stakkars...)

Jeg har småsett på brudekjoler i et par mnd allerede, men har ikke bestemt meg for noe, vet cæmis har kjøpt kjole, da, så er noen som er i gang alt :) - jeg tenkte og begynne for alvor i høst, men hvis man allerede har funnet drømmekjolen er det ingen vits å vente

Vi har en spennende tid foran oss med planlegging og småpusling hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

da har jeg vært å snikkskikket litt på miranda på kvadrat. der sa de at jeg burde vente til september å se på kjole, det var da de fikk inn nye modeller. ellers så kan jeg jo gå i høst på salget :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...