Gjest Gjest_Shy_* Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvor mange ganger blir dere sprutet i av mannen og liker dere det??? For meg er den beste følelsen når jeg kjenner kuken han vibrere inni meg da han kommer .. Jeg bare ELSKER å bli "sprutet full" Min drøm er å bli fyl til randen^^ (med sambo ofc)
Hinata Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 For min del er det ikke mengden sperm det kommer an på, men er superdigg at han spruter i meg. Syns også det er deilig at pikken hans er i meg en stund etterpå, deilig å kjenne den pulsere etter en orgasme. Synd de fleste jeg har vært borti ikke klarer det så lenge fordi det er for følsomt
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Heldigvis er ikke det noe jeg tenner på. Helsen min tillater ikke barn pr dags dato, så det hadde bare ikke gått (bruker alltid 2 typer prevensjon samtidig, og aldri noe hormonelt) Men det er deilig når han ligger der og strammer musklene og "jobber" inne i meg.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg måtte runke da jeg leste denne tråden. Jeg tenner sykt på å komme i dama!
gift_anonym___ Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg kjenner ikke at han spruter i meg, men deilig allikevel. Høre han stønne og puste og vite at han er i ferd med å sprute sæden inni meg
Reg Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 En tidligere kjæreste var med i en jentegruppe på 70-tallet, hvor sex var et gjennomgangstema. Hun fortalte at en av jentene var i himmerik når hun hadde kjent kjæresten hennes sprute sæd i henne. Selv brukte jeg kondom i flere år etter debuten. Det var en helt spesiell opplevelse da vi gikk over til p-piller så sæden fikk slippe fri.
Em11mily Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Jeg måtte runke da jeg leste denne tråden. Jeg tenner sykt på å komme i dama! Om du måtte runke av dem få kommentarene her så er du jo underernært på kos lille gutt :-) Gammel er du da ???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå