Gå til innhold

Sprut

Gjest Gjest_Shy_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Shy_*
Skrevet

Hvor mange ganger blir dere sprutet i av mannen og liker dere det???

For meg er den beste følelsen når jeg kjenner kuken han vibrere inni meg da han kommer .. Jeg bare ELSKER å bli "sprutet full"

Min drøm er å bli fyl til randen^^ (med sambo ofc)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er det ikke mengden sperm det kommer an på, men er superdigg at han spruter i meg. Syns også det er deilig at pikken hans er i meg en stund etterpå, deilig å kjenne den pulsere etter en orgasme. Synd de fleste jeg har vært borti ikke klarer det så lenge fordi det er for følsomt :sukk:

Skrevet

Heldigvis er ikke det noe jeg tenner på. Helsen min tillater ikke barn pr dags dato, så det hadde bare ikke gått (bruker alltid 2 typer prevensjon samtidig, og aldri noe hormonelt)

Men det er deilig når han ligger der og strammer musklene og "jobber" inne i meg.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jeg måtte runke da jeg leste denne tråden.

Jeg tenner sykt på å komme i dama!

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg kjenner ikke at han spruter i meg, men deilig allikevel. Høre han stønne og puste og vite at han er i ferd med å sprute sæden inni meg

Skrevet

En tidligere kjæreste var med i en jentegruppe på 70-tallet, hvor sex var et gjennomgangstema. Hun fortalte at en av jentene var i himmerik når hun hadde kjent kjæresten hennes sprute sæd i henne.

Selv brukte jeg kondom i flere år etter debuten. Det var en helt spesiell opplevelse da vi gikk over til p-piller så sæden fikk slippe fri.

Skrevet

Jeg måtte runke da jeg leste denne tråden.

Jeg tenner sykt på å komme i dama!

Om du måtte runke av dem få kommentarene her så er du jo underernært på kos lille gutt :-) Gammel er du da ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...