Gå til innhold

Hvor varmt er det hos dere i dag?


Barbie

Anbefalte innlegg

Nå,kl 14.02 er det:

SKYGGEN: 28,2

SOLA: 47,3

INNE: 35,8

Synes det blir plagsomt varmt jeg....

Ikke behagelig i det hele tatt! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hippe-tunika og mild-desperasjonvarmt. Orker ikke espresso en gang. Ikke mat til og med. 28 grader i den kjøligste skyggen, sikkert nærmere førti ved Tour de France alteret mitt, Gud forby panoramavinduer på en dag som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Ute er det bakende hett men jeg har utepersienner som stenger ute mye av varmen og en bordvifte til her hvor jeg sitter og en stor gulvvifte som flyttes rundt etter behov. Bygården har tykke steinvegger så vi er ikke plaget med overopphetede leiligheter noen av oss som bor her.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoret mitt har stort sett skygge, men det er dårlig ventilasjon her inne, så det blir ganske varmt etter hvert. Ikke rart jeg har vondt i hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag er det så varmt at jeg har lyst på en laaaaang biltur. Bilen er det eneste stedet jeg har AC. Til og med kjelleren er varm i dag.

..... Bade kanskje??? Eller løpe 100 ganger gjennom vannsprederen?

Jeg elsker vannspredere, det er så barnslig gøy.

Tror jeg stikker og kjøper meg en vannspreder jeg gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt varmen så lenge dere kan - om ikke så altfor lenge så klager vi over kulden :briller:

Sommerelskende Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Her på kontoret er det veldig dårlig ventilasjon. Er helt ødelagt i hodet og gleder meg til å dra hjem og ut på båttur og grille og slappe av! :)

Sommeren er herlig hvis man har ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er klokka 16.00

Inne er det 33.0

i solen 42.0

skyggen vet jeg ingenting om, det var faktisk varmere i går, men det er da varmt nok i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoret mitt har stort sett skygge, men det er dårlig ventilasjon her inne, så det blir ganske varmt etter hvert. Ikke rart jeg har vondt i hodet!

Godt vi er flere - felles skjebne felles trøst osv... :-?

Men jeg har heldigvis bordvifte og persienner så der er "bare" 29 grader her nå...Men nå skla jeg snart ut og bade... :D

Minn meg på dette når jeg klager over mørket og kulden til vinter´n :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27.6 inne og 42.1 i solen. Klokken er 1705.

Var oppe kl 0700 i dag. Må benytte anledningen til å gjøre de nødvendige tingene mens det fremdeles er levelig ute. Dro til markedet og kjøpte ferdig grillet spareribbs. Bare å varme opp og VIPS.. så er middagen ferdig! Mann og barn blir førnøyde og jeg kan fortsette å pleie latskapen min. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...