Gjest flau Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Det var snakk om 3-4, uten spesielt forspill. Så idiotisk! Fikk en liten blødning noen dager senere. Og det var sånn sirka to uker etter siste mens. Megaidiotisk!! Venter mensen en eller annen dag nå. Aldri venta så hardt jeg. Føler meg som en fjortis. Men det er lenge siden jeg var det. Det gikk jo så bra den gangen vi var forberedt på å kunne bli gravide for noen år siden. Ikke nå. Megatabbe!!! Skal aldri skje igjen. Jeg lover av hele mitt hjerte!!!!
Gjest fortsatt flau Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg glemte spørsmålet. Sjansen, er det noen sjanse? Er den stor?
Gjest MåneSkygge Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Sjansen er vel ikke stor men den er der. Mannen trenger ikke få utløsning. noen celler kan komme under selve samleiet og da kan man jo også bli gravid.
Gjest MåneSkygge Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Ser nå at du hadde jo dem sexen i den perioden hvor de fleste har eggløsning, så da øker jo sjansene betraktelig.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Sjansen er der... men så veldig stor er den vel ikke. Men man skal aldri si aldri... Selv kjenner jeg en som ble gravid selv om hun aldri hadde hatt samleie. Men det var litt masturbering, sædavgang, og kontakt mellom kjønnene, så det var nok noen små "rakkere" som snek seg inn da, og resultatet var en stor flott gutt 40 uker senere.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Jeg fant jeg fant precum. Sjansen er liiiiten. Men den er der! Så i morgen får det bli en test. Denne usikkerheten er ikke til å leve med. Men vel fortjent!
Bomull Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Sjansen er der... men så veldig stor er den vel ikke. Men man skal aldri si aldri... Selv kjenner jeg en som ble gravid selv om hun aldri hadde hatt samleie. Men det var litt masturbering, sædavgang, og kontakt mellom kjønnene, så det var nok noen små "rakkere" som snek seg inn da, og resultatet var en stor flott gutt 40 uker senere. Jepp dette kjenner jeg også til. Han var aldri inni henne, men resultatet ble en søt liten jente
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Kryss fingerne for meg i mårra da? Jeg vil ikke være en i gravid-av-precum-statistikken! Det har bare én mulig løsning. Dummedummedummme meg.
Gjest Kavring Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Sjansen er der... men så veldig stor er den vel ikke. Men man skal aldri si aldri... Selv kjenner jeg en som ble gravid selv om hun aldri hadde hatt samleie. Men det var litt masturbering, sædavgang, og kontakt mellom kjønnene, så det var nok noen små "rakkere" som snek seg inn da, og resultatet var en stor flott gutt 40 uker senere. Så det er dette som er jomfru-fødsel altså. Jeg har alltid ledd av jomfru Maria... Men lykke til TS. Kjenner igjen den følelsen du sitter med nå.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 testen var tydelig negativ det er nesten 3 uker siden sist samleie, 2,5 uke siden den lille blødningen som jeg var så redd var festningsblødning men da er det bare å vente mensen hvert øyeblikk for en lettelse! selv om jeg vet at det ikke er 100%
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #11 Skrevet 20. april 2009 Mensen har fortsatt ikke kommet Det syns jeg den burde!!!!! Sist mens tror jeg begynte 16 mars så denne "glippen" 28 mars og en liten blødning rundt 1 april. Må nesten ta en test til for å roe nervene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå