Gjest slappfis Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Vet ikke hva det er for tiden, men jeg er så trøtt og slapp. Kommer hjem fra jobb og sitter bare i sofaen som et slakt. Må virkelig ta tak i meg selv for å få gjort husarbeid! Trener et par ganger i uka men syns ikke det hjelper. Tror det er sånn senvinters-slapphet... Noen som vet om noen kosttilskudd som gir mer energi? Ikke bare der og da, men som får opp dampen min hele dagen??
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Ta en tur til legen og sjekk jern- og vitaminnivåer, så finner du ut om det er kosttilskudd du trenger. Jeg har også vært slapp og tiltaksløs en periode, men alle verdiene mine er fine og jeg spiser sunt og variert - og da hjelper det lite med tilskudd. Frisk luft, dagslys og litt hjelp til å komme meg videre i livet på ulike måter var det som hjalp meg i hvert fall...
Mixelite Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Du har ikke en udiagnostisert pollenallergi da? Det blir man trøtt og slapp av.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 For ikke å snakke om blodsukker- og stoffskifteverdier. Ta en tur til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå