Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hei. Pispapir.... Hva kan man bruke det til bortsett fra vårruller. Har bare oppskrift vårruller som frityrstekes og det syns jeg er så mye "gris" lukt og os. Er det noen som vet noe annet men kan bruke rispapir til? Kanskje noe inni komfyren? Spent og takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Det holder å bløte det i vann og pakke inn ting (f eks ulike finsnittede grønnsaker), dyppe i saus og spise. Vet jeg fikk tips om det her en gang, og såvidt jeg husker en oppskrift på saus, prøv å søke på rispapir i dette forumet
Solknapp Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Du kan lage dim sum (asiatisk "tapas"), det finnes mange ulike varianter av det. Har dessverre ikke noen oppskrifter på stående fot, men du finner sikkert på nettet
Yvaine Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Beklager at jeg kaprer tråden litt her, men kan man bruke rispapir til vegetarsushi også da, kanskje? Så en oppskrift på det her forrige dagen (kan ikke fordra fisk, og hvertfall ikke RÅ fisk ), men det algepapirgreiene er for meg så motbydelig som det går an å få blitt...
Gjest Mea Culpa Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Asian Chicken Salad Wrapped in Rice Paper Shrimp Summer Rolls with Asian Peanut Sauce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå