Gjest Gjest_pia_* Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 Hei! Jeg har et tilfelle på vandelen der jeg ble tatt for å ruse meg.. og fikk beskjed av statens vegvesen at søknaden om å ta bil lappen bleavslått. hvor lenge må jeg vente før jeg har lov til å ta lappen? og hvorfor er dette tilfellet relevant for om jeg får ta lappen eller ikke? det hadde jo ikke noe med trafikk å gjøre.. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 15. april 2009 #2 Del Skrevet 15. april 2009 Du vil måtte avlegge rene urinprøver over tid for å få lov til å ta sertifikatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 15. april 2009 #3 Del Skrevet 15. april 2009 og hvorfor er dette tilfellet relevant for om jeg får ta lappen eller ikke? det hadde jo ikke noe med trafikk å gjøre.. Jeg vil så absolutt si at bruk av (ulovlige) rusmidler er uforenlig med å være motorfører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 18. april 2009 #4 Del Skrevet 18. april 2009 hvor lenge må jeg vente før jeg har lov til å ta lappen? Jeg vil abefaler deg å å ringe politiet i ditt distrikt å høre med hvor lang sperrefrist du har fått. Eventuelt å sende ny søknad til statens vegvesen og la de sende forespørsel til politiet for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 18. april 2009 #5 Del Skrevet 18. april 2009 Min sønn hadde akkurat det samme. Men ved å avlegge rene urinprøver over lang tid skrev legen ut en erklæring som vi tok med til politiet. Da fikk han klarsignal til å starte kjøreopplæring - og idag har han sertifikatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå