Gå til innhold

Ville dere bodd i dette huset

hus  

60 stemmer

1. 1. aegv

• Ja
      27
    • Kanskje
      12
    • Nei
      18
    • Bare som sommerbolig
      3

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_*M*_*
Skrevet

Au, jeg får vondt i øynene av å se på det huset.

Gitt at jeg hadde et reellt valg så nei, da ville jeg ikke bodd i dette huset.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Nei, jeg ville aldri bodd i det huset.

Faktisk så syntes jeg det så alldeles grusomt ut - det var liksom hverken fugl eller fisk - bare fryktelig rotete.

Skrevet

Jeg kunne gjerne hatt huset men vet ikke om jeg hadde vært villig til å betale for det :fnise: Men det var sikkelig usa stil ja

Skrevet
Litt intern vits. Vi er begge ganske tradisjonelle, og vi driver med LAIV, så vi har satt oss en del inn i tradisjonelle kjønnsroller. Fra gammelt av var det mannen som styrte ute, mens kvinnen styrte inne. Og her passer det jo veldig godt, siden dette huset sikkert er et mareritt å male :)

Hva er LAIV? Ble nysgjerrig nå.

Skrevet

Iiiiiiiik! Absolutt ikke, uansett om det fulgte med aldri så mange hushjelper, handymen og gartnere.

Skrevet

Det ble litt i overkant mye dill for min smak.

Skrevet

Nei, vil ikke bo i hus i det hele tatt. Barndomstraumer her også. Dårlig samvittighet, dårlig samvittighet, dårlig samvittighet for aldri å strekke til, de voksne hadde alltid så mye arbeid med huset.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Hva er LAIV? Ble nysgjerrig nå.

Levene Alternativ Interaktiv Virkelighet, eller levende rollespill, om du vil. Vi kler oss ut og leker vikinger, herskap og tjenere og cowboyere av og til....veldig artig faktisk, selv om mange mener ( og egentlig har litt rett i at) det er litt nerdete :)

Skrevet

Jeg overrasket meg selv med å svare ja. Tror det var hagen som gjorde utslaget. Vanligvis liker jeg ikke hus med så mye tak og balkonger, men her kunne jeg godt ha bodd.

Skrevet

Haha, for et latterlig hus!

Det var egentlig litt kult i det at det var så grusomt. Kan tenke meg det er ganske morsomt på innsiden også. Kanskje jeg kunne bodd der for moro skyld, men hadde nok gått lei etter en måned og flyttet til et fint hus heller.

Skrevet

Villa Villekulla? Jeg syns ikke huset i sin helhet var spesielt tiltalende, men liker at det er stor overbygd terasse, flere skjermede verandaer, osv. Så for meg hadde det vel kommet an på hvordan huset var inni. Om det var ok planløsning, osv. Syns det er viktigere enn eksteriøret tross alt.

Gjest bare gjest
Skrevet

Jeg fikk assosiasjoner til amerikanske bryllupskaker.

Nei, jeg ville ikke ha bodd der. Ble sliten i øynene. Men siden jeg bare er gjest kan jeg ikke stemme.

Skrevet

Gyselig hus- men hadde det hatt drømmebeliggenheten så ville jeg vel bodd der.

Gjest emmeline
Skrevet

Veldig spesielt hus. Likte det, men ville ikke hatt det selv. Jeg liker mer tradisjonelle hus som dette.

Skrevet

Det var fint nederst og på toppen, men på midten ble det veldig rotete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...