Gå til innhold

Stryke-på-lapp til bukse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min sønn på 3 har fått hull på kneet på en ullbukse fra Janus. Har forsøkt å sy det sammen, men redd det vil gå opp igjen om kort tid. Så da tenkte jeg på å kjøpe en sånn stryke-på-lapp som man hadde i "gamle dager". F.eks en bil, fotball e.l.

Skjønner hva jeg mener???

Hvor fås slikt? Princess hadde ikke, hva med Bogerud?

Andre steder?

TAKK! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garnbutikker pleier å ha godt utvalg i sånne.

Jeg kjøpte nylonlapper med lim på baksiden der også, til bruk på yttertøy, når det var aktuelt. Litt off topic, men. :)

Skrevet

Sånne sybutikker som selger symaskiner og stoff har helt garantert! Jeg fant på den butikken som ligger ved Olaf Ryes plass, dersom du bor i Oslo. Det er en lignende butikk i området ved Egertorget også, om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Sybutikker har garantert, og i det siste har H&M hatt strykemerker i trepakning i tilbehørshyllene sine i småbarnsavdelingen. Kjekt, de er billigere enn sybutikkene.

Skrevet
Sybutikker har garantert, og i det siste har H&M hatt strykemerker i trepakning i tilbehørshyllene sine i småbarnsavdelingen. Kjekt, de er billigere enn sybutikkene.

Ah, d var jo et perfekt tips :) Så slipper jeg dra helt ned til Oslo sentrum for å finne en sybutikk! Kjenner jeg meg selv rett vil det dra ut hvis jeg må til sentrum...

Skal sjekke H&M imorgen!

Skrevet

På Nøstebarn har de slike lapper i ull faktisk, nettopp til bruk for å lappe ullklær. De er ikke så dyre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...