Gå til innhold

Silikon - hvilken str?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år, som skal ta silikon om tre uker.

Var på konsultasjon i går, hvor jeg fikk svar på alle mine spørsmål, men ble lettere forvirra da jeg skulle prøve ulike proteser.

Først fikk jeg prøve 290 ml, som så helt voldsomt ut på meg! Deretter prøvde jeg 275 ml, som passet kroppen min bedre.

Men, det er alltid et men;) Jeg skal legge implantatet under muskelen, og da har jeg lest at man bør gå for en større str enn planlagt. Jeg spurte legen om dette, men han sa at det ikke hadde noen sammenheng?

Jeg er 167 cm, og veier 53 kg.

Håper noen som har vært igjennom det samme, kan hjelpe meg med tips og råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ei jente på 23 år, som skal ta silikon om tre uker.

Var på konsultasjon i går, hvor jeg fikk svar på alle mine spørsmål, men ble lettere forvirra da jeg skulle prøve ulike proteser.

Først fikk jeg prøve 290 ml, som så helt voldsomt ut på meg! Deretter prøvde jeg 275 ml, som passet kroppen min bedre.

Men, det er alltid et men;) Jeg skal legge implantatet under muskelen, og da har jeg lest at man bør gå for en større str enn planlagt. Jeg spurte legen om dette, men han sa at det ikke hadde noen sammenheng?

Jeg er 167 cm, og veier 53 kg.

Håper noen som har vært igjennom det samme, kan hjelpe meg med tips og råd:)

Bedre å ta litt større for dette venner du det til etterhvert enn å ta for små også angrer du på at du ik tok større.

Skrevet

Har du vært til konsultasjon hos flere kirurger? Det anbefales nemlig å ha 2-3 konsultasjoner på forskjellige steder, før du bestemmer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...