Gå til innhold

cereal bar


Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en oppskrift på cereal bar?

Jeg er veldig glad i Alpen bars, men tenker litt på at det kanskje ikke er bare sunt det som puttes i sånne masseproduserte-skal-holde-lenge-produkter.

Fikk lyst til å lage selv, og tenkte vel at det sikkert ikke kan være så vanskelig...

Men jeg klarer liksom ikke å finne noen oppskrift... (De amerikanske jeg klarte å søke opp inneholt gjerne sjokolade eller cookies...)

Tanken var å holde det litt sunnere enn sjokolade. Men noe som gir energi i timene før middag.

Går sikkert an å bruke honning som søtning/bindemiddel... Men det må vel også bearbeides på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huker opp denne på mine innlegg, vil også gjerne ha oppskrift på noe Alpen bar-aktig! :Nikke:

Men denne så ikke så verst ut. Prøv å søke på granola bars i stedet for cereal bars, så får du litt andre treff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker opp denne på mine innlegg, vil også gjerne ha oppskrift på noe Alpen bar-aktig! :Nikke:

Men denne så ikke så verst ut. Prøv å søke på granola bars i stedet for cereal bars, så får du litt andre treff. :)

Takk for hint. :)

Fikk plutselig litt ånden over meg igjen, og søkte på muslibar, og fikk faktisk noen treff. Flere som så spennende ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...