Gå til innhold

cereal bar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en oppskrift på cereal bar?

Jeg er veldig glad i Alpen bars, men tenker litt på at det kanskje ikke er bare sunt det som puttes i sånne masseproduserte-skal-holde-lenge-produkter.

Fikk lyst til å lage selv, og tenkte vel at det sikkert ikke kan være så vanskelig...

Men jeg klarer liksom ikke å finne noen oppskrift... (De amerikanske jeg klarte å søke opp inneholt gjerne sjokolade eller cookies...)

Tanken var å holde det litt sunnere enn sjokolade. Men noe som gir energi i timene før middag.

Går sikkert an å bruke honning som søtning/bindemiddel... Men det må vel også bearbeides på noen måte.

Skrevet

Huker opp denne på mine innlegg, vil også gjerne ha oppskrift på noe Alpen bar-aktig! :Nikke:

Men denne så ikke så verst ut. Prøv å søke på granola bars i stedet for cereal bars, så får du litt andre treff. :)

Skrevet
Huker opp denne på mine innlegg, vil også gjerne ha oppskrift på noe Alpen bar-aktig! :Nikke:

Men denne så ikke så verst ut. Prøv å søke på granola bars i stedet for cereal bars, så får du litt andre treff. :)

Takk for hint. :)

Fikk plutselig litt ånden over meg igjen, og søkte på muslibar, og fikk faktisk noen treff. Flere som så spennende ut også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...