Gjest Utlogga Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Kjennes ut som at de brenner, brystvortene er vonde og jeg kan ikke bruke bh for da blir de pressa og det blir uutholdelig. De har også økt litt i størrelse, noe som merkes lett da de er bare str B. Jeg har hatt det ei ukes tid og ikveld nå er de uutholdelig vonde - som om de brenner. Jeg har aldri fått barn og derfor aldri har jeg ammet. Hva kan dette være? Jeg kan jo ikke gå til lege med dette problemet... Noen som har/har hatt det samme og kan fortelle meg hva det er eller kan gi noen tips for hva jeg kan gjøre med det?
Gjest TS Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Det kan være fullt mulig, men kommer disse tegnene så tidlig da? Jeg venter ikke mens før ca den 25. Det er jo en stund til. Har hatt ubeskytta sex et par måneder men vært forsiktig rundt eggløsning. Uansett, jeg har ikke silikon og bruker ikke p-piller eller noen andre hormoner. Hva annet enn graviditet kan det være, for jeg føler meg ikke gravid.
Gjest TS Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Det hjalp lite, men kan det være pga eggløsning? Jeg er ikke overvektig eller har store pupper og har ikke hatt barn før. De henger heller ikke. Har litt "menssmerter" fra og til også. Er det andre her som har det slik rundt eggløsningen? Evt etter, som er i itt tilfelle? Er dette vanlig? De sprenger på på en måte. som om det brenner i de.
Gjest Sativa Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Ja ifølge lommelegen så kan det det. Jeg blir jo øm i puppene før mensen, men ikke i den grad du beskriver heldigvis. Ellers har jeg hørt om ikke-gravide som får brytbetennelse, men litt rart at det kommer i begge samtidig... Wiki
Gjest TS Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Takk for svar, Sativa! Da får jeg vel bare vente i noen dager og se om det blir bedre eller forverrer seg. Da er det nok ikke brystbetennelse iallefall, noe jeg ble litt bekymra for.
Pasha Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Tråden er ryddet i henhold til reglene Pasha mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå