Gå til innhold

Telysets gnist


Telys

Anbefalte innlegg

Hei Kg-mennesker :hallo: Fant nå ut at jeg trenger en liten dagbok jeg kan notere ned mine tanker i :) Jeg får prøve meg litt,så får jeg se om dette er noe for meg.

Jeg er da en jente på 21 år. Har en samboer som er 28 (blir 29 snart). Det står i tickeren min nøyaktig hvor lenge vi har vært sammen :rødme:

Vi har nettopp kjøpt hus,men må vente ca. et år før vi kan flytte inn,siden det ikke finnes noe bygg å flytte inn i enda :fnise:

Så i mellomtiden leier vi en kjellerleilighet,noe som ikke er helt drømmeboligen,men vi klarer oss med det.

Og det er bare å skrive å spør meg om alt mulig hvis dere er nyskjerrige :jepp:

(Må også bare beklage skrivefeil på forhånd,sliter litt med det :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg sendt melling om at noen må flytte dagboken min :)

Jeg er da på min første snuse-slutt-dag idag,(samboer også)og kjenner jeg sliter allerede,ikke et bra tegn. Jeg har handlet inn nikotinplaster,snus uten nikotin,og litt tyggis ol. jeg kan tygge på når suget kommer på det sterkeste. Jeg er ihvertfall glad for at vi er 2 i sammen om dette :jepp:

Akuratt nå ligger jeg i sengen å ser film,måtte rømme fra stua da samboer skulle se fotball,blir så sinnsykt mye skriking :glare: De som bor over oss må jo tro at han er syk i hodet eller noe. Jaja,bare de ikke tror han skriker etter meg,så.

Mannfolk og den forbaska fotballen altså :roll:

Edit: Skrivefeil

Endret av Telys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...