Gå til innhold

Jeg har en kjole på et bilde..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sett en kjole som er såååå fiiiiin! Men jeg vet ikke merke eller noen ting. Vil gjerne se flere bilder av den. Sukk

*knis* Fant ut hvordan jeg la ut bilde.. (spurte først hvordan jeg skulle legge ut bilde her..men var jo ikke spesielt vanskelig om man bruker øya ;) )

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Gikk ikke ann å legge ut bilde av den likevel, så har lagt inn bilde på en blogg. (er det lov tro?)

http://hverdagsstyr.blogspot.com/

Endret av Varsio
Skrevet

hmmm..vanskelig å si. Hvor fant du bildet?

Det beste er vel å se litt på ulike designere og se hva slags type kjoler de lager, så prøve å søke på de mest trolige designere ut i fra det.

Det er en jungel med kjoler der ute :fnise:, så her er det bare å sette i geng med leting! ;)

Skrevet
hmmm..vanskelig å si. Hvor fant du bildet?

Det beste er vel å se litt på ulike designere og se hva slags type kjoler de lager, så prøve å søke på de mest trolige designere ut i fra det.

Det er en jungel med kjoler der ute :fnise:, så her er det bare å sette i geng med leting! ;)

Sikkert 1 år siden jeg fant den og lagret den på nett.. Nå har jeg begynt å lagre navnet også..men ikke da :(

Har 2 år på meg, så kanskje jeg finner den til da? Hehe

Skrevet

Det var en utrolig fin kjole da, så får håpe du greier å lete den frem! :D

Skrevet
Det var en utrolig fin kjole da, så får håpe du greier å lete den frem! :D

Syns jeg også, så har lyst til å prøve den. Sukk..

Skrevet
Link?

Hmm, bilde ble tatt bort. Visste ikke at det ikke var lov :/

Hmm, får finne en annen måte å vise bilde slik at noen kanskje kjenner den igjen :)

Forslag?

Skrevet

Det går jo faktisk an å vise bilde til venner, familie og bekjente og spørre, da.

http://tinypic.com/ <- Last opp bilde på en side som dette, og link til bildet. Er ikke vanskelig.

Skrevet
Det går jo faktisk an å vise bilde til venner, familie og bekjente og spørre, da.

http://tinypic.com/ <- Last opp bilde på en side som dette, og link til bildet. Er ikke vanskelig.

Ikke så dumt, men jeg fiksa en blogg jeg. Hehe.

Det er vel lov å vise bloggen sin? Hmm

http://hverdagsstyr.blogspot.com/

Skrevet
Sikkert 1 år siden jeg fant den og lagret den på nett.. Nå har jeg begynt å lagre navnet også..men ikke da :(

Har 2 år på meg, så kanskje jeg finner den til da? Hehe

:wow: Kjolen var fantastisk flott!! Kanskje vi bør hjelpe deg å lete..men det kan bli mange sider å gå gjennom ja!Skal si fra hvis den skulle dukke opp :)

Skrevet

Send bildet sammen med dine mål til jkdress.com og få sydd en helt lik.

De lager kjempefine kjoler der, ikke er det dyrt heller.

Skrevet
:wow: Kjolen var fantastisk flott!! Kanskje vi bør hjelpe deg å lete..men det kan bli mange sider å gå gjennom ja!Skal si fra hvis den skulle dukke opp :)

Hehe, hvis vi sprer oss går det fortere.. hehe

Skrevet
Send bildet sammen med dine mål til jkdress.com og få sydd en helt lik.

De lager kjempefine kjoler der, ikke er det dyrt heller.

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Men... hvis du har bildet lastet ned til din egen pc fra en originalside, burde det vel gå an å spore den opp via adressen på bildet? Om du høyreklikker på bildet du har lagret, og går inn på "properties"/"egenskaper" nederst i den menyen som dukker opp da - står det ikke en nettadresse du kan bruke der...?

Klønete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener

Skrevet
Men... hvis du har bildet lastet ned til din egen pc fra en originalside, burde det vel gå an å spore den opp via adressen på bildet? Om du høyreklikker på bildet du har lagret, og går inn på "properties"/"egenskaper" nederst i den menyen som dukker opp da - står det ikke en nettadresse du kan bruke der...?

Klønete forklart, men håper du skjønner hva jeg mener

Sukk, ble skikkelig gira nå. Hehe.

Men nei, sto ingen nettadresse. Jeg har nok høyreklikket på bilde og trykt på "lagre"..ikke lastet det ned.. Om det er forskjell da :P

Men jeg fant iallefall ut når jeg fant det da.. 27 februar 2008, klokken 23.50 .. Tror ikke det hjelper meg noe men ;)

Tusen takk iallefall gjest. Det var verdt et forsøk :)

Jeg tenkte jeg skulle ta det med i en brudesalong og spørre om de har peil. Det kan jo hende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...