Gå til innhold

Her er vidunderkuren


lovenemo

Anbefalte innlegg

Litt morsomt å se hvor mange som har klikket seg inn på tråden disse dagene.. Sier kanskje litt om hvor lettlurte folk er til å tro på all slags vidunderkurer? Bare en tanke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg klikket meg inn her fordi jeg hadde så store forventninger om hva vidunderkuren gikk ut på :gjeiper: Jeg har faktisk nemlig lært at det finnes ingen slike :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg klikket meg inn her fordi jeg hadde så store forventninger om hva vidunderkuren gikk ut på :gjeiper: Jeg har faktisk nemlig lært at det finnes ingen slike :sjenert:

Bra for deg det da :) Jo flere som skjønner det, jo bedre.

Men legger merke til at det hele tiden kommer nye tråder i dette forumet om hvordan man kan gå ned mest mulig på kortest mulig tid, om den og den slankepillen funker osv. Ler derfor litt når jeg ser hvor mange som har gått inn her for å lese på så kort tid, lurer på hvor mange som gikk skuffet ut igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra for deg det da :) Jo flere som skjønner det, jo bedre.

Men legger merke til at det hele tiden kommer nye tråder i dette forumet om hvordan man kan gå ned mest mulig på kortest mulig tid, om den og den slankepillen funker osv. Ler derfor litt når jeg ser hvor mange som har gått inn her for å lese på så kort tid, lurer på hvor mange som gikk skuffet ut igjen :gjeiper:

Sikkert en del?

Hadde det vært mulig for at en vidunderkur finnes så hadde jeg ikke sagt nei, men så er spørsmålet igjen, hvor bra vil den være for kroppen? Hvor bra er alle disse superbra slankepillene for kroppen osv?

Det kan umulig være bra og det er litt dumt at ikke alle innser det en gang for alle. Istedenfor å skade kroppen sin eller lure seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en del?

Hadde det vært mulig for at en vidunderkur finnes så hadde jeg ikke sagt nei, men så er spørsmålet igjen, hvor bra vil den være for kroppen? Hvor bra er alle disse superbra slankepillene for kroppen osv?

Det kan umulig være bra og det er litt dumt at ikke alle innser det en gang for alle. Istedenfor å skade kroppen sin eller lure seg selv.

Sannsynligvis, hehe.

Ikke sant. Det finnes mange "vidunderkurer", men de gir kortvarig lykke og herper kroppen. Kroppen trenger mat, næring, energi.. Vi er ikke laget for å fungere på slanke-te og piller. Hurtige løsninger fungerer ikke i lengden, det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Jeg gikk inn fordi jeg tenkte "herregud,hva har noen fått for seg denne gangen da".

tenkte det kom til å være noe av det samme som sykehusdietten,kålsuppeskit, drikke 2 dl olivenolje om dagen etc.

ELLER! At noen skrev på første innlegget: MOSJON OG SUNN MAT. Har sett det også.

Spennende å se hvilke nye metoder som kommer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn og ventet meg en sånn "kapp av deg et bein opg gå ned minst fire kilo"-løsning :ler:

Trodde definitivt dette var kødd!

Jeg stemmer for å utvide toåringsmedtoden med et par måltider:

Be om yoghurt - spis to skjeer og bom på munnen med resten. Om det havner i håret er det sikkert bare bra for hårveksten.

Grøt: Gap høyt, ta en stor skje inn i munne og spytt den deretter ut igjen. Gjenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Hahaha! Fantastisk! Jeg hadde forventet meg å se en link til en eller annen "flatbrød-med-ingefær-på-i-14-dager" kur eller noe annet fjas sakset fra dameblad.

Tror forresten at saftis duppet i sandkassesand hører med i den dietten på sommersesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Den akademiske diett, som går på et høyt inntak av tavlekritt, har jeg hørt skal være en stor suksess. Man får også i seg masse kalsium!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Ikke glem å spise snørr da dere. Det er visst fullt av protein, spesielt om det graves ut av nesa til andre før det fortæres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...