Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer sommeren seg og de fleste er vel ute etter raske løsninger for å komme i form til bikinisesongen. Kom over en artikkel med tips og råd som lover raskt vekttap.

100% sikker metode for å komme i form. Glem lavkarbo, grethe roede osv., nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden)

Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette:

Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke.

I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte

foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem:

* Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to

små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av

brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær.

* Lunch: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull

og tre munfuller av et glass melk (hell resten på gulvet).

* Middag: En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen.

* Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet.

Evt: Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt.

Dietten gjøres mere effektiv med bra tilrettelagt mosjon.

For eksempel:

* Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt

samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten.

Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand.

* Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise

seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene.

* Be om en sparringpartner ved påkledning. Gjør med alle krefter

motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger.

Garantert endring loves!

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Dette var dagens!

:)

Skrevet

men hvor mange kalorier er det i en mynt?????

:tristbla:

Skrevet
men hvor mange kalorier er det i en mynt?????

:tristbla:

Håper spørsmålet der er like alvorlig som innholdet i første innlegg er :ler:

Skrevet

Godt med litt slike innlegg også=)

Men kan tenke meg de fleste trykket seg inn på tråden med god tro om at fasiten var her :fnise:

Skrevet

Herregud, man anbefaler ikke mynter til en som vil gå ned i vekt. Alle som har litt greie på kosthold vet at at mynter inneholder mange kalorier. I en krone er det 56 kalorier, omtrent det samme som i en Maryland Cookie, det er utrolig drøyt. Nei, da spiser man papp isteden, som har usle 15 kalorier pr 100g.

Skrevet
Godt med litt slike innlegg også=)

Men kan tenke meg de fleste trykket seg inn på tråden med god tro om at fasiten var her :fnise:

Hihi! ;) Etter å ha pint meg gjennom "30 days"tråden fant jeg ut at jeg måtte legge ut denne her :gjeiper:

Skrevet
Herregud, man anbefaler ikke mynter til en som vil gå ned i vekt. Alle som har litt greie på kosthold vet at at mynter inneholder mange kalorier. I en krone er det 56 kalorier, omtrent det samme som i en Maryland Cookie, det er utrolig drøyt. Nei, da spiser man papp isteden, som har usle 15 kalorier pr 100g.

Hvis det er 56 kalorier i en krone, må det være 560 kalorer i en tier, fordi en tier er jo ti ganger så mye som en krone!

Og jeg som spiste en tusenlapp går!

Skrevet
Hvis det er 56 kalorier i en krone, må det være 560 kalorer i en tier, fordi en tier er jo ti ganger så mye som en krone!

Og jeg som spiste en tusenlapp går!

Det er forskjell på en tier, og 10 kronerstykker. En tier er ca 80 ifølge myntkalorier.no, og en tusenlapp er ikke det samme som 1000x 1 krone, så du har ikke fått i deg 56000 kalorier, slapp av. Hehehehe

Skrevet
Nå nærmer sommeren seg og de fleste er vel ute etter raske løsninger for å komme i form til bikinisesongen. Kom over en artikkel med tips og råd som lover raskt vekttap.

100% sikker metode for å komme i form. Glem lavkarbo, grethe roede osv., nå gjelder SB-metoden (Småbarnsmetoden)

Har du prøvd alle metoder uten resultat, prøv dette:

Det er kjent at toåringer i de aller fleste tilfeller er slanke.

I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte

foreldre er denne ufeilbarlige dietten forsket frem:

* Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to

små biter av egget og smør resten ut på golvet. Ta en bit av

brødskiven og klin deretter syltetøyet godt inn i ansikt og klær.

* Lunch: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull

og tre munfuller av et glass melk (hell resten på gulvet).

* Middag: En kjeks, to mynter. Noe søppel du finner under sofaen.

* Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet.

Evt: Drikk 4 munnfuller fra badevannet ditt.

Dietten gjøres mere effektiv med bra tilrettelagt mosjon.

For eksempel:

* Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen i slynger rundt

samtidig som du skriker av all kraft for å øke lungekapasiteten.

Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand.

* Spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise

seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene.

* Be om en sparringpartner ved påkledning. Gjør med alle krefter

motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev også å få bytte til andre klær minst tre ganger.

Garantert endring loves!

;)

du glemte den beste måten å gå fort ned i vekt på:

fascinasjonen av hva som havner i bleia, og en testsmak på dette mens mor eller far snur øyet bort et øyeblikk.

gir en veldig fin mageinfeksjon som garanterer synlige ribben etter et par ukers tid.

genialt!

Skrevet

Morsomt! :)

Denne dietten var ganske fornuftig i forhold til den berømte tenåringsmetoden fordelen med tenååringsmetoden er at de andre familiemedlemmene blir slanke.

Frokost: Et eller annet du grabber med deg fra kjøleskapet og spiser på vei til skolen fordi du ikke sto opp før 8.10 (selv om du ble vekket 5 ganger fra kl 7.30 og utover) eller fordi du barrikaderte deg på badet mens familien ropte og skrek utenfor.

Tråkk så fort du kan i vei til skola, - pass på å skrens i svingene og trå resten av veien på 2 hjul.

Lunch: Cola og en bolle fra nærmeste butikk

Mellommåltid: Noe merkelig du har laget av ting du fant i skapet, det er ikke godt, men likevel jafser du det i deg. Da du lette i skapet fant du også 2 kokesjokolader som du spiser mens du venter på at mellommåltidet skal bli varmt. Husk å svi maten godt ned i bunnen av kasserollen og la restene stå fremme før du fordufter ut av huset. Søl ketchup på veggen.

Mellommåltid: En pakke tyggis, som du putter inn i munnen på en gang, mens du henger på hjørnet sammen med vennene som også tygger som besatt (dette er fin trim for kjevepartiet)

Middag: Hva som helst, men husk å rynke på nesen før du spiser halvparten av en middag til en familie på 5, de resterende familiemedlemmene må dele resten.

Mellommåltid: Gå/sykle med noen venner til butikken og kjøp sjokolade og cola som dere fortærer mens dere nerder foran datamaskina. Gå ut og heng på hjørnet, samtidig som du iblant sykler rundt omkring - eller gjør overraskende innsatser med vedklyving for vennenes, bestemødre eller oldemødre ( om du blir tilbudt noe der, må du passe på å virke veldig høflig, slik at den gamle damen nøder deg til å spise alt på kakefatet)

Kvelds: Stikk hodet inn i kjøleskapet og spis det som ser spiselig ut.

Nattmat: Når resten av familien har lagt seg, står du opp og lager 8 ostesmørbrød og kakao, halvparten av kakaoen tømmes ut over komfyren, - tørk opp det verste. Dersom du finner kaker, kjeks, eller is fra fryseren, spiser du dette også. Alt det gode i skapene har selvfølgelig ingenting med at farmor kommer på besøk eller at det er lillesøsters bursdag i morgen, så den tanken må du bare slå fra deg med en gang. Gjør din plikt og pass på at skapene ikke blir for fulle!

Dette er en nogenlunde realistisk fortegnelse over en normal dag de siste par årene for min sønn som blir 17. Skjønner ikke at han ikke legger på seg..

Skrevet

Og så jeg som gikk inn på tråden for å sinnakjefte på noen som hadde lagt ut potetskrelldietten eller noe lignende nonsens.

Og så ble jeg bare glad! Så fint!!! :sol:

Skrevet

Forresten så tror jeg at jeg har gått på begge disse, i følge min mor.

Den første dietten husker jeg ikke, men har fått meg fortalt av opphavet. Inkluderer forsøk på å drikke slaggsupen i ølflaskene til mine studentforeldre i et ubevoktet øyeblikk, noe som er festet til diaz. Ikledd sånn truse som Julius hadde, med hvite og rød striper, i et lekkert organge og brunt Fantoft-interiør.

Det med kokesjokolade, bolle og cola samt brenning av kasseroller kjenner jeg meg svært godt igjen i fra tenårene. Sunnhet ved sykling til og fra skolen gikk også litt i dass når man kjøpte ti Mr.Freeze på veien hjem. At jeg ikke fikk hull i tennene er et under.

I dag er jeg voksen og spiser sunt, og drikker masse rødvin.

Skrevet

:skratte:

Den ene kusinen min på 2 år kjører hardt på småbarnsmetoden.

Skrevet

Noen som har prøvd seg enda eller? :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...