Gå til innhold

~ Hjernetrim 3 ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Nå tøyser du litt, kjære - her er jo flere mulige løsninger og ingen som er "helt riktig"

Jo, inne i mitt hode, så (men der skjer det f... meg mye rart også...)! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"David var ute og gikk en tur når det begynte å regne. Han hadde ikke paraply eller hodeplagg. Hans klær ble gjennomvåte, men ikke et hår på hans hode ble fuktig. Hvordan kunne dette gå til? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var skallet

:enig:

Men nå tror jeg at jeg gir med meg hjernetrim for i dag... Blir heller med litt i morgen igjen. Ble jo sliten i hodet av all denne tenkingen sånn midt på sommeren! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den 22. og 24. presidenten i USA hadde samme mor og samme far, men var ikke brødre. Hvordan kan dette ha vært mulig?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett begge to.

Grover Cleveland var president i to perioder i USA, men de var ikke sammenhengende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Professor Humle, som begynner å dra på årene, er etter hvert blitt ganske distre.

En dag han var på vei til en forelesning, passerte han et rød lys og svingte inn

i en enveiskjørt gate i feil retning.

En politimann som observerte det hele, gjorde ingenting.

Hvorfor ble ikke professor Humle tatt? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Professoren gikk til fots, ja!

"I 1980 er en mann 10 år gammel. I 1985 er den samme mannen 5 år gammel. Hvordan henger dette sammen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"I 1980 er en mann 10 år gammel. I 1985 er den samme mannen 5 år gammel. Hvordan henger dette sammen?"

Har det noe med skuddår å gjøre? At han egentlig er 10 år, men om man bare teller skuddårene er han bare 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date= men tankegangen var ikke så verst.

Hm, jeg tror jeg gir meg der for i dag jeg! Tankegangen min fungerer ikke helt akkurat nå, men jeg er veldig spent på løsningen på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...