**tiilii** Skrevet 14. april 2009 #1 Skrevet 14. april 2009 Noen som har noen gode tips å komme med? Det begynner å haste litt, men jeg kjenner ikke til så mange fotografer i området!
Bahia Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 Jeg har iallefall gode erfaringer med Studio G Har også prøvd Fame, men de var så dyre når det gjaldt fremkalling av bilder....
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg har iallefall gode erfaringer med Studio G Har også prøvd Fame, men de var så dyre når det gjaldt fremkalling av bilder.... Studio G var dyre! <kunne få et bittelite albu for ca 7000 kr, men de er dyktige ja. I tillegg kommer fremkalling. Jeg tok en frilanser heter Ane Kjersheim. Hun tar mange bilder og får alle rettighetene på en ca i tillegg til at vi får to forrstørrelser med i prisen for 7500. Så kan vi fremkalle takkebildene selv til en langt rimligere pris:)
Gjest catty Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Noen som har noen gode tips å komme med? Det begynner å haste litt, men jeg kjenner ikke til så mange fotografer i området! Heisan,jeg vile ha anbefalt studio g på heimdal,har tenkt å bruke dem selv når den tid kommer,har litt dårlig erfaring med fame foto.. Lykke til. :
Spatula Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 http://www.minfotograf.com/ Jeg har selv brukt disse, kjempeflink
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Fotograf Arne Eid - vi brukte ham i vårt bryllup og var veldig fornøyde Du får bildene på cd og kan gjøre hva du vil med dem etterpå!
**tiilii** Skrevet 14. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2009 Fotograf Arne Eid - vi brukte ham i vårt bryllup og var veldig fornøyde Du får bildene på cd og kan gjøre hva du vil med dem etterpå! Takk for tips, har sendt han en mail. Men, det er ikke få bilder da? 20-25 stk... Kjenner jeg er litt nervøs..! Tar han flere, men plukker ut de 20-25 beste? Takk for andre tips også, jeg har mailet samtlige!
¤flicka¤ Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Takk for tips, har sendt han en mail. Men, det er ikke få bilder da? 20-25 stk... Kjenner jeg er litt nervøs..! Tar han flere, men plukker ut de 20-25 beste? Takk for andre tips også, jeg har mailet samtlige! Vi fikk iallefall mange flere bilder enn det antallet som var skrevet i tilbudet, og han sa at det som oftest ble slik. Tror vi fikk over 100 bilder alt i alt. Han var dessuten en veldig koselig mann, det kan også være litt greit ettersom han skal være tilstede sammen med dere på en så viktig dag.
**tiilii** Skrevet 14. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2009 Vi fikk iallefall mange flere bilder enn det antallet som var skrevet i tilbudet, og han sa at det som oftest ble slik. Tror vi fikk over 100 bilder alt i alt. Han var dessuten en veldig koselig mann, det kan også være litt greit ettersom han skal være tilstede sammen med dere på en så viktig dag. Hørtes jo betryggende ut! Det er nok en grunn til at mange velger feks studio g og fame når det kommer til stykket, det er litt trygghet i det kjenner jeg, men studio g var fullbooket på dagen... Venter på svar på mail, er nok mest interessert i å bruke han for øyeblikket!
siv21 Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 Her en billig fotograf i Trondheim Han tar 750,- for 10 bilder. Jeg tar mine glamour bilder der og er veldig fornøyd med han.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 http://fotografkariannetoth.no/blogg/ Anonymous poster hash: 673f3...8aa
Olivi Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Jeg kan anbefale Wil Lee-Wright, kjempeflink og superhyggelig
taliee Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Hvilke priser tar Wil Lee-Wright? Jeg kan anbefale Wil Lee-Wright, kjempeflink og superhyggelig
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Karianne Kaas (en venninne av meg) er veldig dyktig! http://www.kariannekaas.com/ Litt usikker på prisene, men ta kontakt med henne! Bare trykk på linken "Karianne Kaas", så finner du mailadressen hennes. Anonymous poster hash: 28070...e3f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 Her en billig fotograf i Trondheim Han tar 750,- for 10 bilder. Jeg tar mine glamour bilder der og er veldig fornøyd med han. Jeg tror kanskje trådstarter fant fotograf for, tja, rundt 5 år siden? Anonymous poster hash: 3579d...0fc
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #17 Skrevet 21. januar 2014 Flere tips? Leter også etter fotograf i Trondheim Anonymous poster hash: bee8d...fde
Amy2014 Skrevet 22. januar 2014 #18 Skrevet 22. januar 2014 Fotograf Langø på Heimdal! Han er kjempeflink!
Signe83 Skrevet 22. januar 2014 #19 Skrevet 22. januar 2014 Ca-fotografer på Steinkjer. De er rådyktige og ikke så dyre også. Google dem, samt at de også er på facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå