Gå til innhold

Fotograf rundt omkring Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips å komme med? Det begynner å haste litt, men jeg kjenner ikke til så mange fotografer i området!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall gode erfaringer med Studio G :) Har også prøvd Fame, men de var så dyre når det gjaldt fremkalling av bilder.... :snurt:

Skrevet
Jeg har iallefall gode erfaringer med Studio G :) Har også prøvd Fame, men de var så dyre når det gjaldt fremkalling av bilder.... :snurt:

Studio G var dyre! <kunne få et bittelite albu for ca 7000 kr, men de er dyktige ja. I tillegg kommer fremkalling. Jeg tok en frilanser heter Ane Kjersheim. Hun tar mange bilder og får alle rettighetene på en ca i tillegg til at vi får to forrstørrelser med i prisen for 7500. Så kan vi fremkalle takkebildene selv til en langt rimligere pris:)

Skrevet
Noen som har noen gode tips å komme med? Det begynner å haste litt, men jeg kjenner ikke til så mange fotografer i området!

Heisan,jeg vile ha anbefalt studio g på heimdal,har tenkt å bruke dem selv når den tid kommer,har litt dårlig erfaring med fame foto..

Lykke til. : :)

Skrevet

Fotograf Arne Eid - vi brukte ham i vårt bryllup og var veldig fornøyde :) Du får bildene på cd og kan gjøre hva du vil med dem etterpå!

Skrevet
Fotograf Arne Eid - vi brukte ham i vårt bryllup og var veldig fornøyde :) Du får bildene på cd og kan gjøre hva du vil med dem etterpå!

Takk for tips, har sendt han en mail.

Men, det er ikke få bilder da? 20-25 stk... Kjenner jeg er litt nervøs..! Tar han flere, men plukker ut de 20-25 beste?

Takk for andre tips også, jeg har mailet samtlige!

Skrevet
Takk for tips, har sendt han en mail.

Men, det er ikke få bilder da? 20-25 stk... Kjenner jeg er litt nervøs..! Tar han flere, men plukker ut de 20-25 beste?

Takk for andre tips også, jeg har mailet samtlige!

Vi fikk iallefall mange flere bilder enn det antallet som var skrevet i tilbudet, og han sa at det som oftest ble slik. Tror vi fikk over 100 bilder alt i alt. Han var dessuten en veldig koselig mann, det kan også være litt greit ettersom han skal være tilstede sammen med dere på en så viktig dag.

Skrevet
Vi fikk iallefall mange flere bilder enn det antallet som var skrevet i tilbudet, og han sa at det som oftest ble slik. Tror vi fikk over 100 bilder alt i alt. Han var dessuten en veldig koselig mann, det kan også være litt greit ettersom han skal være tilstede sammen med dere på en så viktig dag.

Hørtes jo betryggende ut! Det er nok en grunn til at mange velger feks studio g og fame når det kommer til stykket, det er litt trygghet i det kjenner jeg, men studio g var fullbooket på dagen... Venter på svar på mail, er nok mest interessert i å bruke han for øyeblikket!

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg kan anbefale Wil Lee-Wright, kjempeflink og superhyggelig :)

Skrevet

Hvilke priser tar Wil Lee-Wright? :)

Jeg kan anbefale Wil Lee-Wright, kjempeflink og superhyggelig :)

Skrevet

Karianne Kaas (en venninne av meg) er veldig dyktig!

http://www.kariannekaas.com/

Litt usikker på prisene, men ta kontakt med henne! Bare trykk på linken "Karianne Kaas", så finner du mailadressen hennes.

Anonymous poster hash: 28070...e3f
Skrevet

Her en billig fotograf i Trondheim Han tar 750,- for 10 bilder. Jeg tar mine glamour bilder der og er veldig fornøyd med han.

Jeg tror kanskje trådstarter fant fotograf for, tja, rundt 5 år siden?

Anonymous poster hash: 3579d...0fc

Skrevet

Flere tips? :) Leter også etter fotograf i Trondheim :)

Anonymous poster hash: bee8d...fde
Skrevet

Fotograf Langø på Heimdal! Han er kjempeflink! :)

Skrevet

Ca-fotografer på Steinkjer. De er rådyktige og ikke så dyre også. Google dem, samt at de også er på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...