Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #1 Skrevet 15. juli 2003 Noen gråter mye, andre mer sjelden. Jeg snakket med en kamerat igår som ikke kunne huske sist han gråt. Dette kan vel ikke være bra? Jeg mener at det er viktig å gråte litt innimellom og "lette på trykket". Når gråt du sist, og hvorfor gråt du?
Gjest Poirot Skrevet 15. juli 2003 #2 Skrevet 15. juli 2003 Var litt snufsete i bestevenninden min sitt bryllup her om dagen... Men sist gang tårene virelig rant var da jeg så en svensk dokumentar om sult, og det var bilde av en "gutt" på 18 som så ut som en 5-åring, og han var så tynn så tynn... :cry:
Retz Skrevet 15. juli 2003 #3 Skrevet 15. juli 2003 Jeg kan heller ikke huske sist gang jeg gråt, men så har jeg ikke så mye å grine over heller da.
aline Skrevet 15. juli 2003 #4 Skrevet 15. juli 2003 Enkelt, sist gang jeg gråt var i starten av Juni, da døde farfar, og jeg gråt som besatt første dagene og i begravelsen. :cry:
Tjorven Skrevet 15. juli 2003 #6 Skrevet 15. juli 2003 Jeg tar til tårene for den minste lille ting, så sist gang jeg gråt var vel forrige uke da mannen min fortalte meg at han var glad i meg og hvor stolt han er av at vi er gift. :D Da kom det noen gledestårer. Ellers er jeg fælt til å gråte når jeg ser film, koselige TV-programmer eller hører fine historier, så det ikke akkurat noe å sette kryss i taket for når jeg gråter!
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2003 Ellers er jeg fælt til å gråte når jeg ser film' date=' koselige TV-programmer [/quote'] Tore på sporet?
Gjest lmari Skrevet 15. juli 2003 #10 Skrevet 15. juli 2003 Når Kurt vinner Idol, når Ari har fått barn, når noen frir i Ungkaren, når noen er lei seg i Onsdagsfilmen på TVNorge, når noen dør i Chicago Hope, når Daniel Bedingfield synger If you're not the one.... Jeg gråter hele tiden, jeg! Men forrige gang jeg gråt... Tror det må ha vært på søndag. Fyllesyk og sliten fikk jeg beskjed om at min lillebror i opposisjon har forlovet seg. Da måtte jeg gråte litt... Sambo kaller meg bare for "det lille følelsesmennesket sitt".....
Tjorven Skrevet 15. juli 2003 #11 Skrevet 15. juli 2003 Når Kurt vinner Idol, når Ari har fått barn, når noen frir i Ungkaren, når noen er lei seg i Onsdagsfilmen på TVNorge, når noen dør i Chicago Hope, når Daniel Bedingfield synger If you're not the one.... Jeg gråter hele tiden, jeg! Godt å høre at det finnes fler som meg!
Gjest lmari Skrevet 15. juli 2003 #12 Skrevet 15. juli 2003 Det er jo litt godt å smågråte litt også, da? Det er bare tårene som renner hos meg - hulker ikke, liksom! Vi grine-jentene får holde sammen, Tjorven!!
Tjorven Skrevet 15. juli 2003 #13 Skrevet 15. juli 2003 Det er jo litt godt å smågråte litt også, da? Det er bare tårene som renner hos meg - hulker ikke, liksom! Vi grine-jentene får holde sammen, Tjorven!! Det er jo stort sett bare små-gråt (tårene triller bare lissom) jeg driver med da. Kan ikke huske sist jeg hulket når jeg gråt! :D Koselig å kunne vise følelser synes jeg, og hyggelig når folk gråter fordi de er glade eller blir rørt!
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #14 Skrevet 15. juli 2003 Gråter ganske sjelden jeg. Kan hende det kommer noen tårer hvis jeg er skikkelig forbanna. Ellers blir jeg rørt på skoleavslutninger, når barna skal fremføre noe eller hvis jeg ser fra krigsområder-katastrofeområder på TV. Mennesker som lider eller dyr, gjør inntrykk på meg. Gråter IKKE av Ungkaren eller onsdagsfilmen på TVNorge, måtte i tilfelle vært fordi jeg av en eller grunn ble tvunget til å se det og felte noen tårer fordi det var en lidelse å se det. :-?
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2003 Vi grine-jentene får holde sammen' date=' Tjorven!![/quote'] Melder meg herved inn i den klubben! Gråter lett av små, søte romantiske ting. Men sist gang jeg hulket, var når undulaten min døde etter en kort sykdomsperiode. Jeg hadde akkurat kommet hjem fra jobben, og sjekket til ham. Dette var en fredag, og jeg skulle vaske huset. Holdt på med støvsugeren en god stund, og da jeg slo den av og snudde meg rundt, lå undulaten min i bunnen av buret. Jeg tok ham opp, og han var fortsatt varm, og øynene var ennå blanke. Jeg holdt ham i hånden til han var helt stiv og kald :cry: . Han fikk en ærefull begravelse i hagen til mamma og pappa. Har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg støvsugde i hans siste sekunder av livet.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. juli 2003 #16 Skrevet 15. juli 2003 Jeg fikk noen tårer i øyekroken da jeg mottok 50 roser som Gratulasjon med Bryllupet fra kollegene mine ved frokostmøtet vårt i dag tidlig. Men jeg gråt ikke, det piplet bare frem noen få tårer. Blir veldig rørt når noen viser meg slik oppmerksomhet. Minnie
Gjest Dolphina Skrevet 15. juli 2003 #17 Skrevet 15. juli 2003 Jeg gråter av alt og ingenting. Kan til og med hulke når jeg ser triste filmer eller serier, spesielt hvis noen dør der. Så feller jeg noen tårer når jeg er glad og lei meg og sint og lei alt! :oops: Hehe... Viktig å få det ut!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #18 Skrevet 15. juli 2003 Forrige torsdag - i begravelsen til en kollega som ikke orket å leve lenger.
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #19 Skrevet 15. juli 2003 Gråt i går jeg. Og det var rett og slett tristhet over mitt eget liv som fikk tårene til å strømme..... :cry:
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #20 Skrevet 15. juli 2003 Men Lavendel, da! Hva kan være så ille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå