Gjest Kaanrnie Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Har datet en fyr noen måneder, og liker han veldig godt. Men frykter den seksuelle kjemien er helt fjern. De gangene vi har prøvd samleie har han ikke kommet inn mer enn et par ganger. I begynnelsen må jeg innrømme jeg tenkte det skyldtes at han ikke ble hard nok. Men husker imidlertid å ha hatt samme problem med "innkomstproblemer" med en tidligere partner, men han var til gjengjeld såpass stor at jeg tenkte det skyldtes størrelsen. Problemet nå er jo at vi har såpass mange mislykkede forsøk bak oss at det setter sånn press på bade han og meg. Han "visner" av prestasjonsangst etter et par forsøksstøt. Det har, uten unntak, endt opp med at jeg suger hant Det har førøvrig vært vellykket, men ikke videre tilfredsstillende. Har vurdert glidemiddel, men føler det er nedtur og ikke klare å gjennomføre på den naturlige måten. Lurer på om det er mer han kan gjøre for å hjelpe meg "klar", men føler jeg bare vil fornærme han. Liker han jo godt ellers, men innbiller meg at vi etterhvert gir opp alt i frustrasjon. Det er ikke egentlig noe vi prater om da han føler at han presser meg uten at jeg egentlig føler meg presset, eller har antydet noe lignende. men men. Setter virkelig pris på råd?
Gjest strykebrett Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 (endret) Du kan prøve å suge han så utstyret hans blir skikkelig vått. Da blir det lettere å få den inn. I tillegg kan du prøve å sette deg oppå og putte den inn selv (mens den enda er hard og våt), det er ofte enklere. Håper det fikser seg for deg, har hatt samma problemet selv. Var ikke noe galt med hverken meg eller fyren, bare stress og prestasjonsangst Edit: tastaturkrøll Endret 13. april 2009 av strykebrett
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Jeg og typen hadde litt samme problem i starten, men da bare dro jeg frem glidemiddelet og alt var supert. Følte kanskje en liten nedtur i en periode fordi jeg ikke klarte å fullføre sexen på en "normal" måte uten glidemiddel.. Men det har jeg kommet over. Vi bruker glidemiddel hver gang vi har sex.
Gjest Shelob Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Høres ut som gjensidig prestasjonsangst ja. Snakk om det, det hjelper antakelig, muligens blir han lettet over at du tar det opp. Ting blir litt mindre farlige da. Bruk glidemiddel som foreslått, det er deilig for han om du drar han litt med det først, det er bare krydder, og har ingenting med å "ikke få det til på normal måte" å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå