Gå til innhold

Redd han går lei av meg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mej_*
Skrevet

Jeg lurer på om mannfolk blir lei av den samme fitta (unnskyld ordbruken) Jeg vil så gjerne at han blir fornøyd.. Jeg har vært sammen med typen i over ett år og vi har en unge sammen. Jeg vil jo gjerne beholde fyren, men er redd han kan gå lei. Jeg liker for øvrig best misjonær (det samme sier han) for det er eneste måten jeg kommer på. Jeg har sagt jeg blir med på det meste utenom analsex, selvom jeg ikke kommer. Men han vil at jeg også skal bli tilfredsstillt og derfor ender det alltid med misjonær. Jeg har sagt det ikke spiller noen rolle, så lenge sexen er bra. Jeg blir veldig fornøyd dersom jeg får sex i det hele tatt.. Jeg kniper så godt jeg kan når vi har sex, og jeg tar inn i mellom på meg sexy undertøy og prøver å forføre ham. Han sier det ikke er nødvendig å ha på sånt, men liker det likevel.. Hva kan jeg gjøre for at han ikke skal gå lei? Jeg vil ikke alltid være den som må ta iniativ til små crazy ting, men av og til er greit.. Setter gutter pris på å høre feks at man går uten truse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som at du er usikker på deg selv. Hvis dere har funnet en stillig som er det optimale, så er det et fint holdepunkt å falle tilbake på. (Mange menn liker nok å bli ridd, så dere har jo noe å velge mellom. Kun misjonær, da hadde du hatt grunn til å bekrymre deg.)

Høres egentlig ut som at han er fornøyd. Og at du bekrymrer deg litt unødig. Og dere jenter *må* ikke dolle dere opp. Kjempekoselig en gang i blandt, men er fortsatt ikke sånn vi virker.

Uten truse er sexy, det.

Gjest Papirkurven
Skrevet

Ja, for meg også høres det egentlig ut som om du bekymrer deg for ingenting. Det skal ikke alltid så mye til for å holde ham fornøyd og her høres det faktisk ut som om han får mye mer enn han vil ha. Høres ut for meg som om du virkelig strever for dette. Det er jo bra at du gir den innsatsen du vil, men ikke press deg selv til å gjøre ting bare for at han skal være fornøyd, om du egentlig ikke vil de selv.

Nyt sexlivet du har, virker som om det er veldig bra. Og hvis det blir kjedelig etterhvert, snakk om det og finn på noe nytt!

Skrevet
Jeg lurer på om mannfolk blir lei av den samme fitta (unnskyld ordbruken) Jeg vil så gjerne at han blir fornøyd.. Jeg har vært sammen med typen i over ett år og vi har en unge sammen. Jeg vil jo gjerne beholde fyren, men er redd han kan gå lei. Jeg liker for øvrig best misjonær (det samme sier han) for det er eneste måten jeg kommer på. Jeg har sagt jeg blir med på det meste utenom analsex, selvom jeg ikke kommer. Men han vil at jeg også skal bli tilfredsstillt og derfor ender det alltid med misjonær. Jeg har sagt det ikke spiller noen rolle, så lenge sexen er bra. Jeg blir veldig fornøyd dersom jeg får sex i det hele tatt.. Jeg kniper så godt jeg kan når vi har sex, og jeg tar inn i mellom på meg sexy undertøy og prøver å forføre ham. Han sier det ikke er nødvendig å ha på sånt, men liker det likevel.. Hva kan jeg gjøre for at han ikke skal gå lei? Jeg vil ikke alltid være den som må ta iniativ til små crazy ting, men av og til er greit.. Setter gutter pris på å høre feks at man går uten truse?

Hvis du kjefter, eller er utro, eller mangler respekt så går typen lei. Vi gutta trenger egentlig bare litt nærhet når vi er kjælne. Vi trenger ikke utløsning hver gang heller, men vi trenger litt kos. Hvis vi kan gi dama en klem eller et kyss når som helst, og merker at hun liker det, så har vi godfølelsen. For menn så handler sex mest om nærhet, og ereksjon, puling og utløsning blir ofte noe som skjer når man nyter denne nærheten.

Gjest Shelob
Skrevet
Hvis du kjefter, eller er utro, eller mangler respekt så går typen lei. Vi gutta trenger egentlig bare litt nærhet når vi er kjælne. Vi trenger ikke utløsning hver gang heller, men vi trenger litt kos. Hvis vi kan gi dama en klem eller et kyss når som helst, og merker at hun liker det, så har vi godfølelsen. For menn så handler sex mest om nærhet, og ereksjon, puling og utløsning blir ofte noe som skjer når man nyter denne nærheten.

Så god du er! Jeg får jo nesten trua på dere :)

Skrevet

Hva med å variere litt? Bare misjonær kan jo bli kjedelig for noen og enhver. Hva med å variere litt og så ta misjonæren for å komme?

Men: Lei av fitta di og dermed gå fra deg? Da burde du egentlig kastet han allerede...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...