Gjest FRØKENgjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 gikk på en anna pille sist brett.slutta pga mens i 3 uker. begynte på cerasett,og kun 1 pille igjen på brette,men ingen mens enda.leste at det kunne vere en bivirkning.noen med erfaring? kan jeg hoppe over piller for å slippe mens en anna gang,som vanlig p-pille? er det for tidlig å ta en graviditetstest? takker for svar:)
cogito Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 (endret) Ja, det er biverknader ved Cerazette at du kan få uregelmessige blødningar og at du kan miste menstruasjonen heilt. Eg hadde sjølv blødning annakvar veke dei første månadene. No, etter eit halvt år, får eg berre ei lita småblødning 1 dag i månaden. Du skal ikkje hoppe over piller når du brukar Cerazette! Alle dei 28 pillene på brettet er like, med same hormoninnhald. Det er ingen "sukkerpiller", slik som med vanlege p-piller. For at du skal vere beskytta mot graviditet, må du ta pillene samanhengande og utan avbrot mellom bretta! Du kan dermed ikkje bruke Cerazette til å styre mensen. At du ikkje får noko blødning, er ikkje eit symptom på graviditet når du tar Cerazette. Har du tatt pillene slik du skal, er det oftast ingen grunn til å mistenke graviditet. Viss du er usikker, kan du vel ta ein graviditetstest 2-3 veker etter ubeskytta samleie. Felleskatalogen - pakningsvedlegg Cerazette Endret 13. april 2009 av cogito
Avalon Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Ja, det er biverknader ved Cerazette at du kan få uregelmessige blødningar og at du kan miste menstruasjonen heilt. Eg hadde sjølv blødning annakvar veke dei første månadene. No, etter eit halvt år, får eg berre ei lita småblødning 1 dag i månaden. Du skal ikkje hoppe over piller når du brukar Cerazette! Alle dei 28 pillene på brettet er like, med same hormoninnhald. Det er ingen "sukkerpiller", slik som med vanlege p-piller. For at du skal vere beskytta mot graviditet, må du ta pillene samanhengande og utan avbrot mellom bretta! Du kan dermed ikkje bruke Cerazette til å styre mensen. At du ikkje får noko blødning, er ikkje eit symptom på graviditet når du tar Cerazette. Har du tatt pillene slik du skal, er det oftast ingen grunn til å mistenke graviditet. Viss du er usikker, kan du vel ta ein graviditetstest 2-3 veker etter ubeskytta samleie. Felleskatalogen - pakningsvedlegg Cerazette Som det står over her så kan du ikke styre mensen med Cerazette, hvis det er noe du ønsker må du nok bytte merke. Cerazette skal tas uten opphold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå