Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hva har best effekt mot gjærmage og trøtthet som følge av reaksjoner på mat, Dida eller Olivenbladekstrakt?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Vet i hvert fall at olivenbladekstrakt skal være bra. Dida vet jeg ikke så mye om, men det skal virke det også. Disse produktene er bra hvis reaksjonene skyldes ubalanse i tarmflora og for mye candida, tror jeg? Ville også spist noen kapsler med melkesyretabletter og tenkt over kostholdet.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Denne anbefales å prøve! Olivenblad ekstrakt på flaske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå