-smash- Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei har vært plaget med øreverk og øresus lenge nå. Det startet med at jeg ble forkjørlet og fikk en dotter i øra, de gikk over av neste spray. Dette var i oktober eller november, men er fortsatt plaget med øresus og øreverk. Tar allergisprøyter og snakket med legen der. Han så i øret å sa at han ikke kunne se noe. Han blåste også inne i ørene,men dagen etterpå ble jeg syk, fikk influensa(som har vært i huset). Problemet mitt er at jeg ikke vet hva det er og er plaget. Da jeg var mindre hadde jeg ørebetennesle, husker før det at jeg hadde samme problemet veldig lenge også, men siden doktoren ikke har merket noe så vet jeg ikke. Tar sprøyter hos øre,nese og hals. Kan ørene være tette? Ørevoks helt inntill trommehinnen? Tror ikke jeg har tinituss fordi jeg er forsiktig og hører ikke på høy musikk osv. Hva kan det være? ermm.gif Ja, jeg inrømmer det har nok brukt litt q-tips, men det var etter jeg fikk propper. Tror det er tette, hva tror dere? Ja, merker det litt i halsen også noen ganger. Glemte å si at øreverke har blitt være, samme med halsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå