Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst å ta lærerutdanning fra høsten av. Samtidig har jeg lyst å ta et språk som delstudium over 2 år. Er det mulig å gjøre begge delene samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst å ta lærerutdanning fra høsten av. Samtidig har jeg lyst å ta et språk som delstudium over 2 år. Er det mulig å gjøre begge delene samtidig?

Hva mener du med "mulig"? Overkommelig arbeidsmessig, eller om du kan få inntak på begge deler gjennom Samordna opptak samtidig? I så fall vil mitt svar være ja på det første, og nei på det siste.

Skrevet

Hva med å søke språklærerutdanning ved lektorutdanningene på universitetene?

Skrevet

Mente om det var mulig mht samordna opptak.

Å få til begge studiene vet jeg at jeg kan. Men hvordan skal jeg få kommet inn på begge studiene da da, hvis ikke det er mulig å søke på begge gjennom samordna opptak?

Skrevet

Det er ikke fordi jeg vil bli språklærer jeg vil ta det, men vil ha det på papiret at jeg har studert dette språket. (Jeg snakker det flytende, men har ingen "bevis" på dette)

Skrevet

Da må du vente til året etter med å søke på studium nummer to.

Gjest _Leela_
Skrevet

Kan man ikke ta språkfaget som privatist dvs lese på egenhånd og så melde seg opp til eksamen? Litt usikker på hvordan dette fungerer, men kan være en mulighet å sjekke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...