Gjest vicco Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei! Hva skjedde med deg når du sluttet på p-piller? Merket du noen forandring psykisk eller fysisk?
Saeria Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg fikk etterhvert tilbake sexlysten, slimhinnene nedentil var heller ikke så ømfintlige.
Gjest Sandbekken Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg fikk etterhvert tilbake sexlysten, slimhinnene nedentil var heller ikke så ømfintlige. Hvilke piller gikk du på? sliter med dette du nevner her..
monamonalisa Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Hvor lang tid tok det før sexlysten kom tilbake? Jeg sluttet for halvannen måned siden, og syns det hjelper litt, men tror ikke den er helt tilbake der den var. Men så er vi vel ikke like nyforelska lenger heller =)
Gjest Cupcakes Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 jeg slutter på yasmin for en mnd siden. og bare på den lille tiden der har humøret mitt blitt mer normalt og positivt. og sexlysten begynner å komme tilbake
Saeria Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Hvilke piller gikk du på? sliter med dette du nevner her.. For min del har dette vært gjeldene på all hormonprevensjon jeg har prøvd. Trionetta (som er utfaset nå), yasmin, cerazette + plasteret, sprøyten og ringen. Jeg tåler rett og slett ikke hormonprevensjonen noe særlig. Den gjør mer skade enn nytte. Hvor lang tid tok det før sexlysten kom tilbake? Jeg sluttet for halvannen måned siden, og syns det hjelper litt, men tror ikke den er helt tilbake der den var. Men så er vi vel ikke like nyforelska lenger heller =) Jeg vil si at det tok en 4-5 måneder før den kom for fullt. Mye skyldes nok at jeg ikke gikk inn i normal syklus med eggløsning før etter 6 måneder, og at jeg har uregelmessige sykluser. Det tok litt tid før mine hormoner var i balanse. Det kan godt være at du får lysten fortere tilbake enn meg. Alt taler jo for det, for etter 6 uker var det ikke store endringen i lyst hos meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå