Gjest Ola Dunk Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hei! Liker dere å kjenne at den dere dansermed har ståpikk?
Fortunatus Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 NEI!! Det er så forbanna turnoff for meg.. usj.. Danset med en som hadde det, og jeg kunne rett og slett ikke slappe av når jeg danset med han. Det ble med den ene sangen..
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 NEI!! Det er så forbanna turnoff for meg.. usj.. Danset med en som hadde det, og jeg kunne rett og slett ikke slappe av når jeg danset med han. Det ble med den ene sangen.. Husker når jeg har rundt 17 år, så danset jeg med en dame. Jeg var ikke spesielt interessert i henne, det var hun som ba meg opp til dans og hun var sikker 2-3 år eldre enn meg. Jeg hadde aldri hatt sex og merket at jeg fikk ereksjon. Syntes det var litt flaut men var ikke sikker på om hun kjente det (noe jeg skjønner idag at hun sikkert gjorde). Etter dansen, kom hun etter meg flere ganger og gav seg ikke selv om jeg ikke viste noen form for interesse. Tror ikke det var turn off for henne i hvert fall!
Gjest Sandbekken Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 For meg virker det litt ulogisk at det ska være turnoff.. Jeg skjønner at folk som er i et forhold kansje mener det er turnoff. For dem er det jo ikke akseptabelt å bli tiltrukket av andre enn kjæresten, ja man sier det er naturlig osv å føle dragninger, men inderst inne føler man at noe er feil. Da er det enkelt å lage seg en psykisk sperre slik at man "lurer" seg selv til å føle at stå fra en vilt fremmed er ekkelt.. bare en tanke.. Jeg vet uansett at jeg blir kåt av å kjenne ståen til samboeren min Men hadde jeg vert singel og i den situasjonen ts beskriver, så hadde jeg blitt kåt da også
Gjest dalieo Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 (endret) For meg virker det litt ulogisk at det ska være turnoff.. Jeg skjønner at folk som er i et forhold kansje mener det er turnoff. For dem er det jo ikke akseptabelt å bli tiltrukket av andre enn kjæresten, ja man sier det er naturlig osv å føle dragninger, men inderst inne føler man at noe er feil. Da er det enkelt å lage seg en psykisk sperre slik at man "lurer" seg selv til å føle at stå fra en vilt fremmed er ekkelt.. bare en tanke.. Jeg vet uansett at jeg blir kåt av å kjenne ståen til samboeren min Men hadde jeg vert singel og i den situasjonen ts beskriver, så hadde jeg blitt kåt da også Lurer seg selv til å føle at det er ekkelt? Man kan jo faktisk føle at det er ekkelt helt på ekte, ikke alle synes en tilfeldig gutts stå mot kroppen er like deilig. Man er jo ikke nødvendigvis seksuelt interessert i alle man danser med. Om det er en platonisk kompis synes jeg det er pinlig om han får stå, men om det er kjæresten eller en jeg er interessert i er det bare opphissende. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener om å "lure seg selv" til å tro at det er ekkelt? :klø: Endret 13. april 2009 av dalieo
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Flaut å få stå når man danser ja . De gangene eg har blitt teasa har eg ikkje trukket meg unna, men hvis det skjer ellers så trekker eg meg unna en liten stund
Gjest Sandbekken Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Lurer seg selv til å føle at det er ekkelt? Man kan jo faktisk føle at det er ekkelt helt på ekte, ikke alle synes en tilfeldig gutts stå mot kroppen er like deilig. Man er jo ikke nødvendigvis seksuelt interessert i alle man danser med. Om det er en platonisk kompis synes jeg det er pinlig om han får stå, men om det er kjæresten eller en jeg er interessert i er det bare opphissende. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener om å "lure seg selv" til å tro at det er ekkelt? :klø: Selfølgelig kan det føles ekkelt i en slik situasjon, jeg mente ikke å konstantere noe som helst, vi er jo forskjellige, og alt avhenger av timing og hvem man danser med Jeg bare lekte litt med tanken på hvor kontollerende vi faktisk er ovenfor oss selv og tankelivet.. Haha! jeg mente aldri å fremstå som en som blir kåt på alle bare de får stå på dansegulvet, (men slike opplevelser opplever jeg mer som litt pirrende enn ekkelt) Ser nå at innlegget mitt var litt klumsete formulert..
Gjest dalieo Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Selfølgelig kan det føles ekkelt i en slik situasjon, jeg mente ikke å konstantere noe som helst, vi er jo forskjellige, og alt avhenger av timing og hvem man danser med Jeg bare lekte litt med tanken på hvor kontollerende vi faktisk er ovenfor oss selv og tankelivet.. Haha! jeg mente aldri å fremstå som en som blir kåt på alle bare de får stå på dansegulvet, (men slike opplevelser opplever jeg mer som litt pirrende enn ekkelt) Ser nå at innlegget mitt var litt klumsete formulert.. Jeg er enig i at i den rette situasjonen kan det sikkert være pirrende.. Men igjen så danser jeg med mange jeg ikke er seksuelt interessert i, jeg synes det er morsomt å danse og tulle, og da går det litt over min.. comfort zone å få en ståpikk gnidd mot meg. Kanskje det er jeg som er prippen
Gjest Sandbekken Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg er enig i at i den rette situasjonen kan det sikkert være pirrende.. Men igjen så danser jeg med mange jeg ikke er seksuelt interessert i, jeg synes det er morsomt å danse og tulle, og da går det litt over min.. comfort zone å få en ståpikk gnidd mot meg. Kanskje det er jeg som er prippen Haha! Om de gnir og dytter den opp mot meg som en hund som jokker på foten til noen, da er det jo ekkelt, det er jeg fulstendig enig i. Men jeg tenkte mer på om du bare legger merke til ståen litt tilfeldig, da er det jo bare morsomt å tease Endret 13. april 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 hadde nok fått litt hetta om en jeg danset med hadde fått stå !!!! En kjæreste eller en man hadde datet en god stund, så ja, bare morsomt Men med en fremmed mann på dansegulvet - fysj, ellers takk!!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 hadde nok fått litt hetta om en jeg danset med hadde fått stå !!!! En kjæreste eller en man hadde datet en god stund, så ja, bare morsomt Men med en fremmed mann på dansegulvet - fysj, ellers takk!! Jeg danset med en gutt jeg syntes var veldig tiltrekkende, og kjente han hadde ereksjon. Vi ble etter hvert så opphisset begge to at vi hadde sex på toalettet. Det var deilig! :rødme:
aline Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Jeg vet uansett at jeg blir kåt av å kjenne ståen til samboeren min Men hadde jeg vert singel og i den situasjonen ts beskriver, så hadde jeg blitt kåt da også jeg hadde også blitt kåt av ståen til samboer, kjæreste eller en jeg var interessert i, men aldri i verden om jeg synes det er deilig eller opphissende å kjenne ståen til en fremmed/uinteressant seksuellt presset mot meg mens jeg danser. Tenner ikke på gud og hvermann, bare fordi han har en stå.
Involvert Skrevet 13. april 2009 #14 Skrevet 13. april 2009 Hei! Liker dere å kjenne at den dere dansermed har ståpikk? Hva? Hvis dette hadde vært en fremmed, altså typ ikke samboer'n. Så hadde jeg synes det hadde vært KJEMPEEKKELT.
Gjest Sandbekken Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 Men så danser jeg ikke med totalt uintressante heller da............
Gjest libbi Skrevet 13. april 2009 #16 Skrevet 13. april 2009 For meg virker det litt ulogisk at det ska være turnoff.. Jeg skjønner at folk som er i et forhold kansje mener det er turnoff. For dem er det jo ikke akseptabelt å bli tiltrukket av andre enn kjæresten, ja man sier det er naturlig osv å føle dragninger, men inderst inne føler man at noe er feil. Da er det enkelt å lage seg en psykisk sperre slik at man "lurer" seg selv til å føle at stå fra en vilt fremmed er ekkelt.. bare en tanke.. Jeg vet uansett at jeg blir kåt av å kjenne ståen til samboeren min Men hadde jeg vert singel og i den situasjonen ts beskriver, så hadde jeg blitt kåt da også Jeg er singel, og jeg syns det er ubehagelig at den jeg danser med får stå! Er ikke så fan av at gutta på utesteder altid skal presses kjønnet sitt "inn" i rompa mi. En av grunnene til at jeg ikke liker byen er faktisk dette!
Gjest libbi Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 Selfølgelig kan det føles ekkelt i en slik situasjon, jeg mente ikke å konstantere noe som helst, vi er jo forskjellige, og alt avhenger av timing og hvem man danser med Jeg bare lekte litt med tanken på hvor kontollerende vi faktisk er ovenfor oss selv og tankelivet.. Haha! jeg mente aldri å fremstå som en som blir kåt på alle bare de får stå på dansegulvet, (men slike opplevelser opplever jeg mer som litt pirrende enn ekkelt) Ser nå at innlegget mitt var litt klumsete formulert.. Aha, denne leste jeg ikke før nå! Nå er jeg med!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #18 Skrevet 13. april 2009 Jeg er singel, og jeg syns det er ubehagelig at den jeg danser med får stå! Er ikke så fan av at gutta på utesteder altid skal presses kjønnet sitt "inn" i rompa mi. En av grunnene til at jeg ikke liker byen er faktisk dette! Bare lurer på hvordan du danser?
aline Skrevet 13. april 2009 #19 Skrevet 13. april 2009 Men så danser jeg ikke med totalt uintressante heller da............ åh, det gjør jeg flere ganger i uka, men så har jeg dans som lidenskap da, og danser vel litt oftere en mange andre.
Gjest dalieo Skrevet 13. april 2009 #20 Skrevet 13. april 2009 Danser heller ikke med totalt uinteressante, men kan jo danse med folk uten at det trenger å være innledning til sex Kompiser, klassekamerater, gamle kjenninger osv.. Men igjen så finnes det jo flere måter å danse på da Og jeg danser ikke tett og seksuelt med de jeg nettopp nevnte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå