Gå til innhold

Plastisk kirurgi på menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser i en svensk avis at en mann har sprøyta inn "Macrolane" i penis for å gjøre den tykkere. Økte visst med 4 cm. Hva syntes vi jenter egentlig om at dette kanskje blir mulig? Sikkert risikofylt ennå, men om 10-20 år er det kanskje mye mer sikkert? Men tror ikke jeg hadde ønsket at samboer hadde gjort noe slik akkurat, hehe.

Men vi jenter har jo lenge hatt mulighet til å få større pupper lenge, kanskje ikke så dumt at det finnes tilbud for menn?

Hva syntes dere?

Artikkelen var her:

Mer omkrets

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Leser i en svensk avis at en mann har sprøyta inn "Macrolane" i penis for å gjøre den tykkere. Økte visst med 4 cm. Hva syntes vi jenter egentlig om at dette kanskje blir mulig? Sikkert risikofylt ennå, men om 10-20 år er det kanskje mye mer sikkert? Men tror ikke jeg hadde ønsket at samboer hadde gjort noe slik akkurat, hehe.

Men vi jenter har jo lenge hatt mulighet til å få større pupper lenge, kanskje ikke så dumt at det finnes tilbud for menn?

Hva syntes dere?

Artikkelen var her:

Mer omkrets

Ikke så dumt?

Det som virkelig ER dumt er at mennesket går i retning av at man snart MÅ utføre et kirurgisk for å i det hele tatt ha sjangs hos det motsatte kjønn.

Dette størrelseshysteriet begynner virkelig å ta høyder må jeg si.

Lurer på hvordan tilstandene er om 500 år... Tipper alt blir justert i form av genmanipulering slik at alle menn har et beist på 30/20 mellom beina, og alle kvinner pupper str. E og vagina med garanti for minimum 50 orgasmer pr. samleie.

Mangfold? Neppe. Kjedelig? Garantert...

Skrevet

Ellers takk....Tror kanskje jeg hadde funnet det litt turn-off med en mann som hadde tatt plastisk kirurgi i det hele tatt!! Ikke noe stor fan av plastisk kirurgi i utgangspunktet så fremt det ikke er pga medisinske eller andre spesiell årsaker. Men smaken er som baken og heldigvis for det :gjeiper:

Skrevet

Helt enig med gjest ovenfor :)

Gjest Agnetha, 42
Skrevet
Vi jenter har jo lenge hatt mulighet til å få større pupper lenge, kanskje ikke så dumt at det finnes tilbud for menn?

Jeg synes det er et strålende tilbud! Jeg ville bare ha tatt det positivt imot. Kanskje det i framtiden går å øke lengden også?

Skrevet
Jeg synes det er et strålende tilbud! Jeg ville bare ha tatt det positivt imot. Kanskje det i framtiden går å øke lengden også?

Mener du virkelig at du er positiv til at mannen din hadde økt tykkelsen?

Skrevet

Det får meg til å synes synd på de små kvinnene, etter dette vil det ikke finnes et mannfolk i vesten med mindre omkrets enn 16cm :)

Men så skal de jo ha noe å klage på også da, derfor vil en naturlig stor pikk alltid bli rangert høyere enn en operert pikk, selv om str og form er identiske...

Skrevet

Hvis man føler seg bedre, så er det vel ikke noe galt i å gjøre et slikt inngrep på samme måte som med silikonpupper.

Gjest Tore Hore
Skrevet

Hmm, det burde gå an å forme en forlenger man kan feste utenpå penis som gjør jobben for dama i hvert fall. Da slipper man kirurgi. Normal nytelse sitter tydligvis langt inne uansett.

Skrevet
Hmm, det burde gå an å forme en forlenger man kan feste utenpå penis som gjør jobben for dama i hvert fall. Da slipper man kirurgi. Normal nytelse sitter tydligvis langt inne uansett.

Blir jo ikke det samme da, mye mer tennende men en "ordentlig" med litt størrelse på. Kommer helt sikkert noen sikre metoder for både lengde og tykkelse for gutta etterhvert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...