Gå til innhold

Hva gjør en når..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen vært borte i lignende og hva gjør en da ?

Er ikke sikker på om dette er riktig "gruppe" å legge innlegget i. Men den må bare flyttes om det ikke hører under kropp og helse.

Er midt i en forsikrings sak. Men pga at legen ikke har brydd seg noe, skrevet ekstremt mangelfullt og ikke engang beskrevet\ tatt hensyn til smertene i 1 1\2 år kommer jeg veldig til kort.

Tross i at jeg bokstavlig talt har blidt båret inn til legen flere ganger har han ikke notert det i papirene. Har til og med ligget på en benk inne på legekontoret i 3-4 t pga sterke smerter uten at det er skrevet noe som helst om. På det meste var jeg hos legen opp til flere ganger i uken pga. smerter, men ingenting av de smertene er beksrevet i sjonalene.

Utrolig vanskelig å da få en objektiv skriv\ bekreftelse i ettertid på at det faktisk har vært smerter i det hele tatt.

Når jeg selv HVET at jeg har hatt konstant vondt i denne perioden, noe som selvfølgelig ble sagt til legen. Ble til og med lagt inn på smerteavdelingen og "dopet ned" 1 uke pga. smerter.

Pga. smerter har jeg i mesteparten av tiden ikke kunne komme meg ut av huset i lange perioder.

Beksrev til spessialist at det kun er 5 dager på 1 1\2 år jeg kan si jeg har hatt mindre smerter, da har jeg holdt meg i ro hjemme og ikke gjort noe særlig.

Men det ser ikke ut til at jeg blir trodd på.

På nåværende tidspungt er jeg ikke istand til å utføre noe som helst jobb hverken hjemme eller i et arbeid ute. Men ut i fra bekrivelse fra spessialist høres det nærmest ut som jeg kan løpe rundt og gjøre det meste.

Medisinst ufør på 5% når en ikke kan fungere normalt i værdagen høres ... litt feil.

Hva gjør en da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en oversikt over når du har vært hos legen? Eller kan du få sekretæren til å skrive ut en liste?

Vet ikke om det holder, men hvis du har vært "inn og ut" hos legen, burde det jo tilsi at noe er galt..?

Hvis du har ligget 3-4 timer hos legen, kan kanskje sekretæren gå god for dette? H*n må vel ha sett hvor plaget du har vært?

Skrevet
Har du en oversikt over når du har vært hos legen? Eller kan du få sekretæren til å skrive ut en liste?

Vet ikke om det holder, men hvis du har vært "inn og ut" hos legen, burde det jo tilsi at noe er galt..?

Hvis du har ligget 3-4 timer hos legen, kan kanskje sekretæren gå god for dette? H*n må vel ha sett hvor plaget du har vært?

Byttet lege for 1\2 år siden. (ble forbanna da jeg fikk høre av en behandler jeg går til tydelig har fått servert en løyn\ feilinformasjon av legen)

Ble jo en del timer som ble skrevet opp i lege kortet, meg gikk over til frikort etter få mnd. Vet ikke om NAV tar vare på disse lappene.

Legen har ikke notert alle timene jeg har vært inne hos han (fikk sjonalen tilsendt)

Har desverre ikke ført opp alle timene selv.Var en god del hastetimer også. Men noe har jeg ført opp i en dagbok.

Vet ikke om sentralbord damene kan opplyse, skrive ned til meg slik liste. De vil vel neppe gå imot legen (de jobber nært innpå hverandre)

Det var sentralbord damen\ helsesøster som ga meg kraftig smertestillende den dagen jeg lå inne på legekontoret. Ble bært inn den dagen og dagen etter ble jeg lagt inn.

Problemet er at legen ikke har ført opp når jeg har vært der, hva jeg har gjort der og smertetilstand. Han har konsentrert seg om andre ting. Bla. en kronisk øreeksem som han heller ikke fant ut av. Det ble gjerne en kjap undersøkelse de 1-2 siste minuttene av noen av legetimene.. DET står det mye om.

Virker nesten som legen "med vilje" har skrevet en mangelfull sjonal ang. skaden. Fikk se hva som ble sendt til spessialisten og på 1 1\2 år var det ca 1\3 av et A4 ark, med svært lite opplysninger. Synes det er ekstremt lite når en har vært hos legen 1-2 ggr i uka i 1 1\2 år for samme årsak.

En blir en del fortvila når en ikke blir trodd på.

Skrevet

Sett fra din side, høres det ut som du har blitt veldig dårlig behandlet.

Synes du bør ta kontakt med Norsk Pasientskadeerstatning og høre om det er noe de kan hjelpe deg med.

http://www.npe.no/

Det er ikke sikkert du oppfyller vilkårene, men de kan sikkert gi noen råd til hva du bør gjøre.

Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...