Gjest Scarlet Skrevet 15. juli 2003 #21 Skrevet 15. juli 2003 Kjøttdeig, tomat, agurk, masse ost, rømme, taco-saus. ÅÅÅ, nå fikk jeg lyst på Taco!!!
Gjest Poirot Skrevet 15. juli 2003 #22 Skrevet 15. juli 2003 Jeg skal ha taco i dag. Det ble bestemt i dag morges da jeg så denne tråden. Nam Nam
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #24 Skrevet 15. juli 2003 Kjøtt Veldig, veldig sterk saus Mais Hakket rødløk MASSE rømme Isbergsalat ...kom plutselig på at jeg ikke har spist i dag....
tuji Skrevet 15. juli 2003 #25 Skrevet 15. juli 2003 KJøttdeig med tacokrydder, løk, mais, paprika, ost, saus og rømme. Dropper salaten.
Texas Skrevet 15. juli 2003 #26 Skrevet 15. juli 2003 Mmm - taco!!!! Foretrekker salat taco-kjøtt (karbonadedeig) reven ost mais rødløk paprika tomat Ingen rømme, for jeg er enda ikke helt komfortabel med smaken....sukk.... Men DEILIG det er det!!!!
Iset Skrevet 15. juli 2003 #27 Skrevet 15. juli 2003 hva?? taco uten rømme? utenkelig for meg iallefall :blunke: jeg brukes mest burritos, lettere å spise og bedre i smak. har oppi: løk mais rømme salsa jalapenos guacamole maaaaaassssse revet ost. liker ikke kjøttdeig, så det blir mest vegetar. kanskje vegetarkjøttdeigen, den smaker MYE bedre synes både jeg og mannen min. ellers liker jeg veldig godt å lage en blanding av hakkede tomater, sopp, løk, mais og krydder, varme det i stekepanne og legge det i tortillas. brette dem sammen, legge masse ost oppå og gratinere dem i ovnen. servere med salat, salsa og rømme. naaaaaam. klem Iset 21+4 (tenker baaare på mat jo)
Edie Skrevet 15. juli 2003 #28 Skrevet 15. juli 2003 Min perfekte taco: (i tubs eller tortilla) kjøttdeig med tacokrydder agurk jalepenos tacosaus medium masse rømme masse ost
*M* Skrevet 15. juli 2003 #29 Skrevet 15. juli 2003 I mitt tacoskjell skal det være: - tacokjøttdeig (liker egentlig ikke rødt kjøtt, men her smaker det absolutt best!!) - mais - agurk - salat - ananas - tacosaus - revet ost
Gjest Zalomine Skrevet 16. juli 2003 #30 Skrevet 16. juli 2003 Taco-skjell spiser jeg ikke, her serveres det i tortillas, for jeg liker ikke disse taco-tinga. Oppi der skal det være: Masse salat (det være seg isbergsalat eller kinakål, eller rapidsalat om det er det vi har) tomat i små, små biter, masser av dette. Selvsagt kjøttdeig med taco-krydder på og ost. Brette godt sammen og spise. Nam. Men, jeg fikk IKKe lyst på dette akkurat nå, enda så godt det er, for slik mat frister ikke meg når det er 30 grader ute. Men bare vent, når regnet kommer tilbake... TACO! (Eller, vår variant av taco da, uten slike skjell. Sambo putter førvrig agurkbiter, paprikabiter og en sterk saus oppi i tillegg, rå løk om vi har)
Felicia Skrevet 16. juli 2003 #31 Skrevet 16. juli 2003 Jeg liker best i mitt tacoskjell: -Kyllingbiter m/tacokrydder (og kansje litt ananas også i pannen) -Salatblad -Lettrømme eller Yoghurt Naturell med hakket chili -Tomatsalsa -Rødløk -Agurk og tomat i små biter -Mais -Ost SUULTEN!!
Gjest Pudding Skrevet 16. juli 2003 #32 Skrevet 16. juli 2003 Dette har jeg i min taco (eller tortillas, enig at det smaker mye bedre og søler mindre ): Kjøttdeig med tacokrydder rømme! masse rød paprika litt agurk masse mais litt salat :blunke: Tacosaus HOT Sambo hadde aldri smakt taco før han, før jeg traff han... Nå er han like begeistret som meg, men siden han er vegetarianer bytter han ut kjøttet med tofu. Smaker faktisk ikke så verst det heller
Gjest Tex Skrevet 17. juli 2003 #33 Skrevet 17. juli 2003 Taco uten kjøttdeig er for meg helt utenkelig.... Dessuten søler jeg ikke, for jeg pleier nemlig å jukse, jeg legger alt sammen på en tallerken og bryter biter av taco-skjellet ved siden av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå