Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Hva har du i Taco-skjellet ditt? Jeg vil ha masse kjøtt selvsagt, paprika, løk, agurk, tacosaus, ost og MASSE rømme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Kjøtt. Ost. Paprika til nød. En enkel sjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Bønnestuing Sterkt tacokjøtt Sterk salsa Revet ost. Masse mais Finkuttet isbergsalat Masse jalapeños Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Sjelden jeg spiser tacoskjell, blir heller til at vi spiser Burritos, men da har jeg i kjøttdeig ( med tacokrydder i selvfølgelig. IKKE Burritos-krydderblandingen, for den er ikke noe god!) , paprika, løk, masse mais, tomat og agurk. Også en tacosaus og cheddardip- ost. Rømme har jeg ALDRI i tacomiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 Rømme har jeg ALDRI i tacomiddagen. Kunne egentlig spist bare kjøttsaus, løk, ost og rømme, jeg..... deilig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 Hver sin smak :blunke: Jeg er veldig lite glad i rømme, så det er nok derfor jeg styrer unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Har kjøttdeig, salat, mais, tomat og agurk, tacosaus ( hot), rømme, ost og løk- Nam.. fikk lyst på taco gitt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 Nam.. fikk lyst på taco gitt... :D *Tex er sulten* Jeg også...... Tar jo ikke så lang tid å lage heller.... Hmmmm... *ser på klokka* Hmmmm... Tror det får bli i morgen istedet..... *Tex finner sjokolade i skrivebordsskuffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. juli 2003 #9 Del Skrevet 14. juli 2003 Har egentlig mest salat ( Isbergsalat/Kinakål, paprika, agurk, mais, løk og tomat) og MASSE rømme og revet ost i tacoskjellet.. Kjøttet blir det så liten plass til... Men har oppi kjøtt å altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. juli 2003 #10 Del Skrevet 14. juli 2003 Kjøttdeig/kjøtt med krydderblanding og hvitløk Løk Isbergsalat Mais Paprika Tomat Agurk Salsa (hot) Revet ost Rømme Jalapeños *ble plutselig sulten..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. juli 2003 #11 Del Skrevet 14. juli 2003 Hm, jeg har ... - Kjøtt - Ost - Agurk - Paprika - Litt mais :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 15. juli 2003 #12 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har kjøtt, kinakål, agurk, tomat, revet ost og masse tacosaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 Kjøtt Isbergsalat salsa jalapenos crème fraîche (mye bedre enn rømme) OST mais LØK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 Det perfekte taco-skjell: Salat Hot salsa-saus Mais Champignon Løk Revet ost Paprika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Kjøttdeigblanding med tacokrydder og gjerne med litt løk Salsa (medium eller hot) Rømme Ost Masse mais Hakkede tomater Og så skal min mann alltid ha hakket rå løk i tillegg :-? Og så har jeg masse salat ved siden av. Det er ikke nok plass til all salaten jeg har lyst på oppi skjellet. Salaten består av noe grønn salat, paprika, agurk og det jeg måtte få lyst på der og da :D Å jeg har så lyst på taco.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 - Kjøttdeig med tacokrydder - ost - tacosaus - Creme Fresh - løk - sopp - agurk - paprika - ananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 - Kjøttdeig m/tacokrydder - Finstrimlet isbergssalat - Løk - Tomat - Hot tacosaus med ekstra chili! - Ost - Lettrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 *kjøttdeig med tacokrydder (ekstra krydret) *Isbergsalat *paprika *agurk *rødløk *mais *tomat *hot tacosaus *rømme Må spises i følge med et stort glass cola med masse isbiter og sitronskiver! ....må være lunch snart nå vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 15. juli 2003 #19 Del Skrevet 15. juli 2003 Glemte jalapeños, MASSE jalapeños Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 15. juli 2003 #20 Del Skrevet 15. juli 2003 stekt kjøttdeig med tacokrydder over, salat,mais,tomat,rømme,og selvfølgelig salsa! Konge mat er det, digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå